جستجو کردن

قیمت موزاییک پلیمری روف گاردن + خرید باور نکردنی

موزاییک پلیمری می تواند موزاییک مناسب برای روف گاردن باشد که روف گاردن بنا به ماهیت خود نیاز به نگه داری و توجه دارد و مباحث مقاومتی باید در ساخت موزاییک روف گاردن مورد توجه قرار می گیرد.

باغچه های پشت بامی دارای رطوبت بالایی هستند. بنابراین پوشش به کار رفته در آن ها باید از جنس مناسبی برخوردار باشد.

 

 

ویژگی های موزاییک پلیمری روف گاردن

موزاییک پلیمری روف گاردن با توجه به قالب های گوناگون شکل می گیرد و این قالب ها از جذابیت زیادی برخوردار هستند و می توانند در اندازه های گوناگونی تولید شوند که طرح و اندازه موزاییک بر مبنای نوع قالب شکل می گیرد و رنگ آن نیز از رنگ دانه های شیمیایی به وجود می آید.

موزاییک روف گاردن با عناصر زیبایی زیادی ادغام شده است و این موزاییک ها در طرح و رنگ فوق العاده هستند.

رنگ های متنوع به کار رفته در قالب ها امکان ست شدن با دیگر عناصر پشت بام را فراهم می نماید که این عناصر به خوبی بر روی ملات ها فیکس می شوند.

 

 

موزاییک روف گاردن در برابر سایش نیز مقاومت دارد و زمانی که بر روی این کفپوش از میز و صندلی استفاده می شود این مقاومت اهمیت می یابد.

مزیت های موزاییک پلیمری روف گاردن

استفاده از موزائیک علاوه بر زیبایی ظاهری، وظیفه عایق‌کاری را نیز برای جلوگیری از ورود آب باران به ساختمان انجام می‌دهد.

مراحل انجام کار باید به دقت انجام شود تا بام بتواند بهترین عملکرد خود در برابر شرایط مختلف آب و هوایی را نشان دهد و برای این منظور نیاز به داشتن نقشه جزئیات سقف بام است.

 

 

اگر به طوری که یک گام از ساختار پشت بام صحیح پیش نرود، عقبه های اجرای نامناسب را با سپری شدن زمان در نتیجه با تغییرات آب و هوایی، سرما و گرما، خسارت های فیزیکی، شستشو و یا بارش برف و باران، پوشش بام، دیوار و یا سقف ساختمان ها در قسمت های مختلف دچار نم زدگی و پوسته پوسته شدن می شود مشاهده کرد.

با انجام دوغاب‌ریزی به موقع روی موزائیک این پوشش سنتی می‌تواند تا سال‌های طولانی پوششی مناسب برای پشت بام شما باشد.

 

 

از آنجا که پشت بام در موقعیتی است که مستقیما در برابر اشعه نور خورشید و بارندگی قرار دارد باید موزاییکی را انتخاب کرد که در برابر شرایط جوی مقاومت بالایی داشته باشد.

موزاییک باید در برابر ضربه مستحکم باشد زیرا هزینه نوسازی و تخریب بسیار زیاد است و مخارج زیادی را برای ساکنین ساختمان ها به بار می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *