جستجو کردن

خرید موزاییک پلیمری واش + قیمت فروش استثنایی

واش بتن ( موزائیک شسته ) نوعی از کفپوش است که در آن سنگ دانه‌ های رنگی و معدنی به صورت برجسته نمایان است.

موزاییک پلیمری واش بتن به صرفه است و با تعداد کمی از مواد اضافی لازم این امکان وجود دارد که با هزینه‌ای منطقی جلوه‌های تزئینی مورد نظر خود را اجرا کرد و موزاییک  واش بتن در برابر عواملی مثل سیل و آتش سوزی دوام کافی دارد.

همچنین موزاییک پلیمری واش بتن حدود ۸۰٪ ارزان تر از سایر سنگ‌ های طبیعی است و مزایای نصب موزاییک واش بتن بر روی یک ماده ارزان قیمت بسیار زیاد است و مراحل ساخت آن به اندازه کافی ساده و سریع است.

 

 

مواد مصرفی در ساخت کفپوش‌ های واش بتن شامل، سیمان، ماسه، پودرسنگ، سنگدانه‌ های رنگی با دانه بندی ‌های مختلف و روان کننده‌ها هم نیز در تولید این واش بتن استفاده می‌شود البته در ساخت نوع رزینی واش بتن از فوق روان کننده‌ های بتن استفاده می‌شود.

مزیت های موزاییک پلیمری واش

ظاهر بسیار زیبا و سطح برجسته طبیعی و ساب خورده موزاییک واش بتن ، اجرای آسان ، مقاومت بالا و عدم نیاز به مراقبت از موزاییک واش بتن ، قیمت به صرفه موزاییک واش بتن در مقایسه با سایر کفپوش ‌های بتنی ، قابلیت تولید موزاییک واش بتن به صورت ترکیب چند رنگ و تنوع بالا در رنگ‌بندی.

 

 

اگر به دنبال کفپوش هایی هستید که در برابر عواملی مثل آتش سوزی ، سیل و … همچنان مقاوم باشند باید بگوییم واش بتن ها این دوام و مقاومت را دارند.

ویژگی های موزاییک پلیمری واش

تنوع در اندازه های کفپوش های بتنی بالاست اما معمولا در اندازه‌های ۳۰×۳۰، ۵۰×۵۰ ، ۴۰×۴۰ و ۶۰×۳۰ تولید می ‌شوند و بر اساس سلیقه و خواست مشتریان رنگ و اندازه‌ های آن قابل‌ تغییر است.

 

 

همچنین متناسب با محل قرارگیری واش‌ بتن ، نیز می‌توان ابعاد و رنگ‌ های این محصول را تغییر داد .

برای نمونه سنگ ‌دانه‌ هایی که دارای زمینه تیره‌ تر هستند بیشتر مناسب مکان‌ های پر تردد و سنگ دانه هایی که زمینه ‌های روشن‌ تر دارند در داخل منازل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند اما در کل سلیقه نیز در این مورد مطرح است که رنگ های متفاوتی را در مورد واش بتن به کار می برند.

 

 

رنگ هایی چون رنگ سفید قرمز و رنگ سفید مشکی وجود دارد و رنگ های دیگر به واش بتن های سفید قرمز و همچنین آجیلی مربوط می شود.

واش بتن لیموئی و قرمز نیز وجود دارد که معمولا هر کدام از این رنگ ها هم به صورت ترکیبی و هم جداگانه می تواند استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *