جستجو کردن

قیمت خرید موزاییک واش بتن درجه یک + فروش باورنکردنی

استفاده از محصولات واش بتن در چندسال اخیر بسیار عمده بوده و با استفاده از این محصول در فضای سبز خانه، باغ، ویلا و… جلوه ویژه و طبیعی به آن محل تقدیم کنید.

این محصولات با ترکیب بتن به همراه سنگدانه های رنگی و همچنین افزودنی های بتن تولید شده و با ساب زدن سطح بتن، سنگدانه های آن نمایان می شود.

 

 

این محصولات می توانند در رنگبندی های مختلفی و همچنین ترکیب چند سنگدانه تولید شوند در ضمن استفاده این محصولات به صورت سنگدانه های تک رنگ نیز بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

مزیت های موازییک واش بتن درجه یک

از این نوع کف‌پوش به طور گسترده در کنار چمن‌های مصنوعی بهره می‌برند و برای افزایش هماهنگی آن‌ها، بندکشی را کار می‌گیرند.

 

 

موزاییک های واش بتن نیز مانند سایر مدل های موجود در بازار در سایزهای مختلفی تولید می شوند بنابراین شما بسته به فضای مد نظر خود می توانید مناسب ترین اندازه را انتخاب کنید.

موازییک واش بتن درجه یک از پراستفاده ترین انواع موزاییک های موجود در بازار است و از این رو باید گفت که کاربردهای گسترده ای در قسمت های مختلف اعم از فضاهای داخلی و یا خارجی دارد.

حیاط ، پارکینگ ، محوطه ساختمان ها ، مسیرهای باغ و ویلا ، پیاده روها ، پشت بام ، روف گاردن ، تراس ، کف سالن ها و اتاق ها ، کارخانه ها ، مراکز تفریحی و تجاری و تالارها .

شما بسته به فضای مد نظر خود شامل هر یک از مکان های فوق، می توانید با مراجعه به وب سایت موتا موزاییک زیباترین طرح را با سایز مناسب و در رنگ دلخواه خریداری کنید.

 

 

همواره تشخیص جنس اصل و با کیفیت چالش خریداران بوده است پس از این رو اگر شما عزیزان می خواهید با خیالی آسوده محصول با کیفیت و مرغوب را خریداری کنید پیشنهاد ما مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی موتا موزاییک است.

این مجموعه مفتخر است با سال ها سابقه درخشان همواره بهترین و باکیفت ترین محصول را در اختیار مشتریان قرار دهد.

چنانچه موزاییک واش بتن درجه یک خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد به سرعت ترک بر می دارد و یا می شکند و ممکن است پس از مدتی سنگدانه های آن جدا و موزاییک شکل و زیبایی اولیه خود را از دست بدهد.

 

 

اگر موزاییک با استفاده از مواد اولیه مرغوب، درصد مناسب از آن ها و شرایط ایده آل ساخته شود، مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت و تا مدت ها شما را از خرید کفپوش جدید بی نیاز می سازد.

مزیت های موزاییک واش بتن درجه یک

مناسب مناطق معتدل و گرمسیر ، مقاومت فشاری مناسب، تنوع بسیار بالا رنگ بندی، جذب آب کمتر از 5% وزنی ، قیمت بسیار مناسب، نصب بسیار آسان ، شست و شو راحت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *