جستجو کردن

فروش موزاییک پلیمری ساده + قیمت خرید باورنکردنی و استثنایی

موزاییک پلیمری ساده ساده ترین موزاییک پلیمری است که یک موزاییک پلیمری کاملا ساده که کاملا مناسب دوستان ساده پسند می باشد و رنگ طوسی آن کاملا حس بتن اکسپوز به شما می دهد.

از این موزاییک دوست داشتنی به راحتی به عنوان موزاییک حیاط، باغ، ویلا، پشت بام، روف گاردن، پیاده رو، پارکینگ و … استفاده کنید.

 

 

نام دیگر و اصلی این محصول سنگ مصنوعی است و به دلیل استفاده از افزودنی های بتنی در متریال آن در بازار به موزاییک پلیمری معروف شد که کاملا بتنی است و هیچگونه مشتقات پلاستکی در آن بکار نرفته است.

کیفیت بسیار خوب در کنار قیمت فوق العاده از مهمترین مزیت و دلایل محبوبیت این محصول دوست داشتنی است که میتوان جایگزین سنگ های طبیعی که قیمت بسار بالایی دارند، استفاده کرد.

همچنین مقاومت دمایی و فشاری بسیار خوب آن از دیگر ویژگی های این کف پوش بتنی است که به راحتی میتوانید در هر نوع آب و هوایی که دوست دارید از این کفپوش دوست داشتنی استفاده کنید.

 

 

موزاییک پلیمری ساده

دارای شکل ظاهری زیبا و جذاب

جذب آب پایین

مناسب مناطق سردسیر

قابل استفاده در حیاط، پشت بام، پیاده رو و …

 

 

مزیت های موزاییک پلیمری ساده

مقاومت دمایی بسیار خوب که به راحتی در نواحی سردسیر و گرمسیر استفاده کنید

جذب آب به شدت پایین

دارای طرح و رنگ بندی بسیار بالا

وزن سبک

حمل و نقل راحت و آسان

 

این محصولات جذاب یعنی موزاییک های پلیمری دارای تنوع بسیار بالایی در ابعاد، طرح بندی و رنگ بندی هستند و یک محصول کاملا فانتزی که شاید با شنیدن نام فانتزی احساس ضعف در این محصولات داشته باشید که باید بگویم نه اصلا اینگونه نیست !

این کفپوش های دوست داشتنی با ضخامت 2 سانتی متر هم به دلیل استفاده از افزودنی های بتنی در متریال آن، دارای مقاومت فشاری و دمایی بسیار بالایی هستند که به راحتی میتوانید در هر ناحیه ای که دوست داری استفاده کنید.

موزاییک پلیمری ساده نوعی موزاییک و کفپوش بتنی است که به دلیل فرآیند تولید نوین دارای مزایا و ویژگی های قابل توجه ای است.

قیمت موزاییک پلیمری بسیار مناسب است و میتوانید با خرید موزاییک پلیمری در هزینه های خود صرفه جویی کرده و یک محصول بسیار با کیفیت جهت کفسازی خود انتخاب کنید.

این کفپوش پلیمری یک محصول فوق العاده است که به راحتی میتوانید یک محوطه سازی لاکچری برای باغ، ویلا، حیاط، پشت بام، روف گاردن، پیاده رو، پارکینگ و … خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *