جستجو کردن

قیمت موزاییک پلیمری مالون + خرید باور نکردنی و ارزان

موزاییک پلیمری مالون یکی از ارزشمند ترین کفپوش های بتنی موجود در بازار به حساب می آید که این روزها در بسیاری از پروژه های مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل محبوبیت موزاییک پلیمری را می توان مقاومت بسیار بالا، زیبایی چشم نواز و تنوع زیاد در طرح و رنگ و طراحی دانست و از دیگر مواردی که حائز اهمیت است قیمت موزاییک پلیمری است که بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه برای پروژه های بزرگ می‌باشد.

در واقع موزاییک پلیمری نوعی سنگ مصنوعی است که از ترکیب بتن با مواد پلیمری ایجاد می شود و به نوعی زیرمجموعه انواع بتن های خود متراکم است و برای اینکه تفاوت موزاییک پلیمری با دیگر کفپوش های بتنی را بدانیم ابتدا باید از مواد تشکیل دهنده آن آگاه شویم.

 

 

مواد اصلی تشکیل‌دهنده موزاییک پلیمری شامل ماسه، سیمان، رزین (فوق روان‌کننده پلیمری) و رنگدانه‌های شیمیایی یا پیگمنت‌ها هستند که در رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، سفید، مشکی و زرد موجودند. به دلیل ماهیت مواد اولیه و روش تولید خاص، موزاییک پلیمری می‌تواند در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه شود.

بتن از آب، سیمان پرتلند و افزودنی های بتن تشکیل شده و کفپوش بتنی بدون پلیمر (بتن معمولی) از ترکیب بتن و سنگدانه هایی که در اشکال و سایزهای مختلف هستند، به دست می آید.

وقتی آب و سیمان پرتلند با هم مخلوط می شوند واکنش شیمیایی می دهند و طی این واکنش شیمیایی سنگدانه ها به هم می چسبند که نتیجه اش ساخت کفپوش بتنی است.

 

 

فرمولاسیون ویژه و اختصاصی این پنل‌ها از افت شاخص‌های ظاهری و کیفی این محصول در گذر زمان جلوگیری می‌کند. ظاهر مدرن، استفاده از رنگ‌های خنثی، سفارشی‌سازی، اجرای روان و مزایای اینچنینی باعث ترغیب طراحان، معماران و کارفرمایان جهت استفاده از این دسته از محصولات گردیده است. همچنین، امکان سبک‌سازی این قطعات با توجه به نوع پروژه وجود دارد.

مهم‌ترین ویژگی‌های موزاییک پلیمری مالون

استحکام بسیار بالا در شرایط مختلف

سبک بودن و وزن پایین

شست و شوی بسیار آسان

ماندگاری بالای رنگ

نصب آسان و سریع

 

کاربرد موزاییک پلیمری مالون

مناسب برای انواع پیمانکاران، معماران و طراحان

کفپوشی کاملا مناسب برای معابر و پیاده رو

مناسب حیاط، باغ، ویلا و ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری

مناسب برای پشت بام و روف گاردن

مناسب برای پارکینگ مناسب برای استفاده در نمای ساختمان

مناسب برای دور استخر

 

 

موزاییک پلیمری به دلیل خاصیت مقاوم بودن در برابر اتفاقات طبیعی و عوامل محیطی برای پوشاندن سطح مکان هایی خارج از ساختمان و همچنین سنگ فرش هایی با طرح های متنوع و زیبا استفاده می شود.

پس پیاده روها، حیاط ها، معابر پارک ها ، حیاط ها ، پله ها و … جاهایی هستند که موزاییک سمنت پلاست برای پوشاندن کف آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *