جستجو کردن

قیمت موزاییک رنگی شبستان پلیمری با کیفیت ارزان + خرید عمده

موزاییک پلیمری طرح شبستان نوعی محصول پلیمری است، که با ترکیب بتن با افزودنی های آن تشکیل می شود و به دلیل ساختار شیمیایی منظم، این محصولات از زیبایی، براقیت، مقاومت و استحکام بالایی نسبت به بتن های معمولی برخوردار است.

موزاییک های پلیمری با ترکیب پیگمنت های رنگی تولید شده و میتوان در رنگ بندی مختلف استفاده کرد.

 

 

ویژگی های موزاییک رنگی شبستان پلیمری

موزاییک رنگی شبستان پلیمری نوعی محصول پلیمری است که با ترکیب بتن با افزودنی های آن تشکیل می شود. به دلیل ساختار شیمیایی منظم، این محصولات از زیبایی، براقیت، مقاومت و استحکام بالایی نسبت به بتن های معمولی برخوردار است.

موزاییک های پلیمری با ترکیب با پیگمنت های رنگی تولید شده و می توان در رنگ بندی مختلف استفاده کرد.

سبک بودن آن، زیبایی و استحکام این محصولات یکی از اصلی ترین علت های استفاده عمده این محصولات در نواحی مختلف ساختمان ها و همچنین محیط های عمومی بوده است و عمده استفاده این محصولات در پیاده رو ها، حیاط ها، ویلا، باغ، روف گاردن و… می باشد.

 

 

مزایای موزاییک رنگی شبستان پلیمری

مقاومت بالا در برابر سرما و یخ زدگی

جذب آب بسیار پایین

دارای طرح و رنگ بندی بسیار بالا

وزن سبک

حمل و نقل آسان

 

 

به طور کلی موزاییک های پلیمری با توجه به نوع تولید و مصالح مورد استفاده در آن باعث شده است که یک محصول کاملا زیبا و فانتزی بوجود آید.

معمولا وقتی اسم محصول فانتزی به گوش هر شخصی می خورد یاد محصولات ظریف و با مقاومت کم خواهد افتاد اما این تفکر برای محصولات پلیمری کاملا اشتباه و به دور است.

موزاییک های پلیمری با ظاهری زیبا، ضخامت کم، و وزن سبک، بسیار محصولی با دوام می باشد که همین امر باعث استفاده از آن در هر منطقه و نواحی از محل های مسکونی، باغ ها، باغچه ها، ویلاها، محل های عمومی و… با هر نوع آب و هوایی جهت محوطه سازی و زیبایی محوطه شده است همچنین از برخی کفپوش های بتنی پلیمری به عنوان سنگ نما و نما ساختمان استفاده می شود.

 

 

محصولات پلیمری به دلیل عدم حساسیت در برابر ضربه در حین بارگیری هنگام حمل و نقل، همچنین سبک بودن و قابل حمل بودن توسط انسان، به هیچگونه بسته بندی خاصی نیازمند نیست و بصورت کتابی در وسیله نقلیه چیده شده و ارسال می گردد.

ارسال به تمام نقاط کشور توسط گروه تولیدی موتا موزاییک امکان پذیر است و همچنین حمل و نقل با توجه به حجم و تعداد بار، توسط تریلی، کامیون، خاور، نیسان، وانت و… صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *