جستجو کردن

خرید موزاییک پلیمری 30 در 60 + فروش استثنایی و قیمت عالی

موزاییک پلیمری 30 در 60 یکی از ارزشمند ترین کفپوش های بتنی موجود در بازار به حساب می آید که این روزها در بسیاری از پروژه های مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل محبوبیت موزاییک پلیمری را می توان مقاومت بسیار بالا، زیبایی چشم نواز و تنوع زیاد در طرح و رنگ و طراحی دانست.

از دیگر مواردی که حائز اهمیت است قیمت موزاییک پلیمری است که بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه برای پروژه های بزرگ می‌باشد.

 

 

موزاییک پلیمری 30 در 60 به دلیل بهره‌گیری از فناوری جدید ساخت از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و همچنین تنوع در رنگ و طرح این کفپوش یکی دیگر از دلایل محبوبیت این موزاییک شده است و یکی از اساسی ترین مصارف مربوط به موزاییک پلیمری حیاط ، ویلاها، پارک‌ها، پیاده راه ها و … است.

مزایای موزاییک پلیمری 30 در 60

ترکیبات پلیمری و افزودنیهای مخصوص بتن چسبندگی بین تمام اجزا را ایجاد کرده و مقاومت مصالح نوین را تامین می کند.

رگندانه های اکسید آهن که مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش و محیط های قلیایی میباشد رنگ مورد نظر را به این مصالح می دهد و ترکیبی که از این راه به دست می آید در قالب هایی از جنس پلیمر با طرح های بسیار متنوع ریخته می شود.

 

 

مهم‌ترین ویژگی‌های موزاییک پلیمری 30 در 60

استحکام بسیار بالا در شرایط مختلف

سبک بودن و وزن پایین

شست و شوی بسیار آسان

ماندگاری بالای رنگ

نصب آسان و سریع

 

 

در محصولات پلیمری شاهد ماندگاری رنگ بالا هستیم و این مصالح ماندگاری رنگ بالا معادل 15 سال دارند که کیفیت موزاییک های پلیمری با یکدیگر متفاوت بوده و در هنگام خرید آن ها باید به موارد مختلفی توجه کرد.

اما موزاییک پلیمری 30 در 60 توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک ایتالیایی ساخته شده و از این رو از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین در ساخت آن تمام استاندارد‌های لازم لحاظ شده است.

به طور کلی تمام مواد بتنی دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند اما شرکت در تلاش بوده که برای ساخت موزاییک پلیمری خود از روان کننده‌ها و چسب بتن استفاده کند تا بتواند استحکام و مقاومت آن را افزایش دهد.

 

 

رنگ‌های مورد مصرف در موزاییک‌های پلیمری 30 در 60 به صورت عمقی و از انواع معدنی هستند که این گونه از موزاییک‌ها در برابر اشعه‌ی ماوراء بنفش مقاومت بسیار خوبی دارند و همچنین در آب و هواهای بسیار گرم و کویری هم مقاوم هستند.

کارخانه‌ی معتبر توانسته است موزاییک‌های  پلیمری را با بالاترین کیفیت ممکن، با استفاده از تکنولوژی دستگاه‌های تمام اتوماتیک ایتالیایی در ابعاد 30 در 60 تولید نماید.

تنوع رنگی کارخانه‌ی برای موزاییک‌ پلیمری 30 در 60 یکی دیگر از مزیت‌های این نوع کفپوش به حساب می‌آید که در رنگهای پر کاربردی چون سفید، طوسی، قرمز و زرد تولید می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *