جستجو کردن

قیمت خرید موزاییک پلیمری البرز با فروش عمده و استثنایی

موزاییک پلیمری البرز کفپوشی است فوق متراکم ، که تراکم ساختاری خود را از طریق فرایند پلیمریزاسیون (رزین سنگ مصنوعی یا رزین پلیمری) و از طریق لرزش روی میز ویبره بدست می آورد و از ماسه ، سیمان ، سپنگ دانه ، رزین سمنت پلاست (فوق روان کننده پلی کربوکسیلات) رنگ دانه های شیمیای و آب در ابعاد ، طرح و رنگ های متنوع تولید می شود.

نکته قابل توجه در موزاییک های پلیمری البرز مقاومت بسیار خوب آنها در شرایط سرما و یخبندان می باشد که دلیل آن نیز جذب آب پایین (کمتر از ۳ % ) و تراکم زیاد آنها می باشد این محصولات خصوصیات و کاربری متفاوت تری نسبت به سایر کفپوش ها دارد و از معایب عمده این کفپوش ها می توان به پر هزینه بودن نصب اصولی این کفپوش ها به علت چسبندگی خاص و ساختار مولکولی و واکنش آن با بتن زیر سازی اشاره کرد.

 

 

ویژگی های موزاییک پلیمری البرز

سنگ های پلیمری به دلیل قدرت چسبندگی بیشتر با مصالح ساختمانی و استفاده از محصول سیمان در هنگام ساخت و ضریب انبساط و انقباض سنگ پلیمری و بتن ملات و ملات پشت آن ، خود را از بدنه جدا ننموده و نصب آن به راحتی صورت می گیرد.

همچنین می توان از چسب های خمیری و ماستیک و نبشی کشی به صورت خشکه چین با رول پلاک جهت نصب استفاده نمود و به دلیل تنوع ابعاد ، برش به حداقل های نصب کاهش می یابد .

 

 

با توجه به جذب آب کم محصول و سبک بودن و خاص بودن محصول تولیدی نحوه اتصال محصول و درجات تناقض و جلوگیری از بارهای زیادی که به ساختمان وارد میکند ، جایگزین مناسبی برای سنگهای طبیعی است و از نظر اتلاف زمان و وقت ، زمان زیادی برای تولید لازم نیست.

از لحاظ هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه تر است از سنگ های طبیعی که از لحاظ متریال اولیه در حفظ محیط زیست بسیار کمک می کند .

 

 

مزایای موزاییک پلیمری البرز

بعد از فرآوری محصول ، سبک بودن ، جذب آب کم ، جلوگیری از تخریب و حفظ طبیعت میباشد که در مقایسه با انواع سنگهای طبیعی از لحاظ  وزنی بار کمتری به ساختمان وارد میکند و از نظر مقایسه استحکام مقاوم تر و اتصال بسیار قوی با سازه زیرین خود دارد.

 

 

مقاومت فشاری بالا ، رنگ پذیری ، نصب آسان ، یکپارچگی محصول ، قابلیت تحمل گرمایی بالا . چگالی بالا ، تولید آسان ، زمان کم تولید ، قیمت کم ، جذب آب کم ، عمر بسیار زیاد و امکان سفارش طرح های خاص از دیگر مزایای موزاییک پلیمری البرز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *