جستجو کردن

فروش موزاییک پلیمری طرح آشوب + قیمت خرید به صرفه

موزاییک پلیمری طرح آشوب  طرح جدید موزاییک پلیمری که به خط تولید مجموعه موتا موزاییک اضافه شده است. این محصول به دلیل شکل ظاهری جذاب و زیبایی که دارد، بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته و به شدت از این کفپوش دوست داشتنی به عنوان موزاییک حیاط، باغ، ویلا، پشت بام، روف گاردن، پیاده رو، پارکینگ و … استفاده می شود.

 

 

ویژگی های موزاییک پلیمری طرح آشوب

نام دیگر این کفپوش بتنی سنگ مصنوعی است و به دلیل افزودنی های بتنی که داخل این محصول استفاده شده به موزاییک پلیمری در بازار معروف شده است و این کفپوش کاملا بتنی است و هیچگونه مشتقات پلاستیکی داخل آن استفاده نشده است.

از ویژگی های مهم این کفپوش بتنی میتوان به کیفیت فوق العاده آن در کنار قیمت استثنایی آن اشاره کرد که میتوان جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ های طبیعی باشند.

 

 

همین امر باعث محبوبیت و فروش فوق العاده محصولات پلیمری در بازار شده است که مقاومت دمایی و فشاری بسیار خوب این موزاییک باعث شده است که به راحتی در هر ناحیه ای که دوست دارید از این کفپوش بتنی استفاده کنید.

مزایای موزاییک پلیمری طرح آشوب

مقاومت دمایی بسیار خوب که به راحتی در نواحی سردسیر و گرمسیر استفاده کنید

جذب آب به شدت پایین

دارای طرح و رنگ بندی بسیار بالا

وزن سبک

حمل و نقل آسان

 

 

موزاییک های پلیمری تنوع بسیار بالایی در طرح بندی، سایز بندی و رنگبندی دارند و یک محصول کاملا فانتزی هستند و همین امر باعث شده به راحتی در اکثر نواحی مختلف بتوان به راحتی استفاده کرد.

شاید با شنیدن کلمه فانتزی احساس ضعف در این محصول کرده باشید اما باید بگویم که نه اصلا اینگونه نیست این کفپوش با ضخامت 2.5 تا 3 سانتی متری که دارد، دارای مقاومت فشاری و دمایی بسیار خوبی است به طوری که با خیال راحت میتوانید در هر ناحیه ای که دوست دارید استفاده کنید. (بجز نواحی صنعتی)

قیمت موزاییک پلیمری بسیار مناسب است و میتوانید با خرید موزاییک پلیمری در هزینه های خود صرفه جویی کرده و یک محصول بسیار با کیفیت جهت کفسازی خود انتخاب کنید.

 

 

این کفپوش پلیمری یک محصول فوق العاده است که به راحتی میتوانید یک محوطه سازی لاکچری برای باغ، ویلا، حیاط، پشت بام، روف گاردن، پیاده رو، پارکینگ و … خود داشته باشید و این محصول دارای تنوع بسیار بالا در طرح بندی، رنگ بندی و سایز بندی است.

مواد اصلی تشکیل‌دهنده موزاییک پلیمری شامل ماسه، سیمان، رزین (فوق روان‌کننده پلیمری) و رنگدانه‌های شیمیایی یا پیگمنت‌ها هستند که در رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، سفید، مشکی و زرد موجودند.

به دلیل ماهیت مواد اولیه و روش تولید خاص، موزاییک پلیمری می‌تواند در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *