جستجو کردن

قیمت موزاییک پلیمری طرح چرمی ساده با کیفیت ارزان + فروش عمده

موزاییک پلیمری طرح چرمی ساده یکی از نوآورانه‌ترین گزینه‌ها برای طراحی و تزئین فضاهای داخلی و خارجی است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

این نوع موزاییک با استفاده از مواد پلیمری با کیفیت بالا تولید می‌شود و طراحی خاص آن که شبیه به چرم است، جلوه‌ای شیک و مدرن به محیط می‌بخشد.

پلیمری کفپوشی است بتنی مسلح شده با افزودنی شیمیایی که شفافیت و کیفیت محصول را بالا می برد.

 

 

کفپوش مدل  چرمی طرح ساده و شیک با شیار های ریز به شکل چرم در داخل کفپوش می باشد که مسلح شده با فوق روان کننده پلی کربکسیلات و رنگهای خارجی با پیگمنت اصل کره ای و چین در رنگ بندی های مختلف تولید و قابل استفاده در فضاهای باز و بسته می باشد که رنگ اصلی سفید و طوسی می باشد.

مهم‌ترین ویژگی‌های موزاییک پلیمری طرح چرمی ساده

استحکام بالا

سبک بودن و وزن پایین

شست و شوی بسیار آسان

ماندگاری بالای رنگ

نصب آسان و سریع

 

 

قیمت موزاییک پلیمری مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد که این ویژگی‌ها باعث می‌شود که موزاییک پلیمری طرح چرمی انتخابی عالی برای کسانی باشد که به دنبال زیبایی و دوام در پروژه‌های خود هستند، بدون آنکه هزینه‌های زیادی را متقبل شوند.

از موزاییک پلیمری های بسیار جذاب و پرفروش که میتوان گفت خوراک افراد ساده پند هست که از این موزاییک دوست داشتنی میتوان به عنوان موزاییک حیاط، باغ، ویلا، پشت بام، روف گاردن، پارکینگ، پیاده رو … استفاده کرد.

این کفپوش بتنی نام دیگری دارد یعنی نام اصلی آن سنگ مصنوعی است اما به دلیل استفاده از افزودنی های بتنی، در بازار به موزاییک پلیمری معروف شده است.

 

 

مزیت های موزاییک پلیمری طرح چرمی ساده

وزن سبک، شکل ظاهری جذاب و استحکام خوب از ویژگی های مهم این محصول است. کیفیت فوق العاده در کنار قیمت بسیار مناسب از دیگر مزیت های مهم این کفپوش بتنی دوست داشتن است که میتواند جایگزین بسیار خوبی برای سنگ های طبیعی باشد.

این محصول دارای مقاومت دمایی و فشاری بسیار خوبی است که به راحتی در هر نوع آب و هوایی که دوست دارید میتوانید استفاده کنید.

 

 

به طوری کلی محصولات پلیمری دارای تنوع بسیار بالایی هستند از طرح بندی ، سایز بندی و تا رنگبندی.

این کفپوش جذاب با وجود ضخامت 2.5 تا 3 سانتی متری، دارای مقاومت فشاری قابل قبولی است که میتوان گفت تقریبا در تمامی نواحی میتوان استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *