جستجو کردن

قیمت موزاییک پلیمری طرح باران با کیفیت ارزان + خرید عمده

موزاییک پلیمری طرح باران از آن دسته موزاییک های پر مصرف و پر طرفدار بازار میباشد که این موزاییک پلیمری دارای رنگبندی سفید، قرمز، زرد، طوسی، آجری، آبرنگی مشکی، آبرنگی قرمز، نسکافه ای می باشد.

موزاییک پلیمری یا سنگ مصنوعی  نوعی کفپوش بتنی و یک ترکیب با تراکم بالا از شن و ماسه و سیمان به همراه رزین مصنوعی است که با پلیمراسیون به هم چسبیده اند و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی سخت، از دوام و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردارند.

 

 

مهم‌ترین ویژگی‌های موزاییک پلیمری طرح باران

استحکام بسیار بالا در شرایط مختلف

سبک بودن و وزن پایین

شست و شوی بسیار آسان

ماندگاری بالای رنگ

نصب آسان و سریع

 

 

مزایای موزاییک پلیمری طرح باران

مقاوم در برابر سایش

ایجاد سطح یکپارچه

عدم نفوذ مواد شیمیایی اسیدی و بازهای سطحی به داخل موزاییک

قیمت اقتصادی و به صرفه

نوعی عایق حرارتی

شستشو و نظافت آسان

استحکام مکانیکی بالا

 

 

این موزاییک ها به دلیل دارا بودن قابلیت های متمایزی که دارند برای مصارف مختلف از جمله کفسازی مکان های کارگاه های تولیدی و انبارهای کارخانه ها، موزاییک کارخانه های تولید مواد شیمیایی، موزاییک مناسب برای کارخانه تولید مواد غذایی، پالایشگاه ها و نیروگاه های پتروشیمی، پارکینگ ها و کارواش ها مناسب هستند.

یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید برای کفپوش حیاط یا پارکینگ مورد استفاده قرار دهید، موزاییک پلیمری می باشد. موزاییک پلیمری از بهترین کفپوش ها به لحاظ تنوع رنگ، تنوع طرح، پایداری، قیمت مناسب، عایق حرارتی و … محسوب می شوند.

از این روی به نظر می رسد که در دوران حاضر، استفاده از کفپوش پلیمری بتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای منازل مسکونی، پارکینگ های طبقاتی و … باشد.

 

 

موزاییک پلیمری طرح باران مقاومت عالی در برابر سایش دارند و در طول زمان تغییر محسوسی در ظاهر آن ها به وجود نخواهد آمد.

به این شکل با رفت و آمد زیاد، حرکت خودرو و موتورسیکلت، دوچرخه و مانند آن ها مشکلی به لحاظ سایشی برای موزاییک های پلیمری به وجود نخواهد آمد و این را باید یکی از نقاط قوت اصلی این کفپوش ها بدانیم.

اگر چه این خاصیت در بسیاری دیگر از محصولات گروه کف پوش های محوطه های مختلف وجود دارد اما کفپوش پلیمری در عین حال که از محدوده قیمتی بسیار مناسبی برخوردار است و تنوع خوبی نیز دارد این ویژگی را با خود همراه داشته و این باعث شده تا موزاییک پلیمری به یکی از بهترین و برترین انتخاب ها تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *