جستجو کردن

قیمت موزاییک پلیمری سنگ فرش + باور نکردنی و به صرفه

موزاییک پلیمری سنگ فرش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشش‌های خارجی مانند پیاده‌روها، حیاط‌ها و تراس‌ها است. این نوع موزاییک به دلیل استفاده از فناوری‌های پلیمری خاص، دارای مقاومت بالایی در برابر فشار، سایش و شرایط جوی مختلف است.

موزاییک پلیمری سنگ فرش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشش‌های خارجی مانند پیاده‌روها، حیاط‌ها و تراس‌ها است. این نوع موزاییک به دلیل استفاده از فناوری‌های پلیمری خاص، دارای مقاومت بالایی در برابر فشار، سایش و شرایط جوی مختلف است.

 

 

مزایای موزاییک پلیمری سنگ فرش

این موزاییک پلیمری علاوه بر استحکام و دوام، از نظر زیبایی‌شناسی نیز بسیار جذاب است و می‌تواند فضای بیرونی را با طرح‌های متنوع خود زینت بخشد.

قیمت موزاییک پلیمری با توجه به کیفیت مواد اولیه، طرح، و ابعاد آن متفاوت است اما با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

موزاییک پلیمری سنگ فرش یک کفپوش زیبا و جذاب که میتوان گفت، کف محوطه تان را متحول میکند به خصوص اگر به همراه چمن و یا سنگدانه اجرا شود.

 

 

طرح سنگفرش به دلیل شکل ظاهری که شباهت زیادی به سنگفرش دارد به موزاییک طرح سنگ نیز معروف است و این محصول را به راحتی میتوان به عنوان موزاییک حیاط، باغ، ویلا، پشت بام، روف گاردن، پیاده رو، پارکینگ و … استفاده کنید.

نام اصلی این محصول سنگ مصنوعی است و به دلیل استفاده از رزین در متریال آن در طی گذشت مدتی به موزاییک پلیمری معروف شده است و کاملا یک محصول بتنی می باشد.

 

 

مزیت های موزاییک پلیمری سنگ فرش

کفپوش های بتنی پلیمری دارای تنوع بسیار بالایی هستند به طوری که در طرح بندی، رنگ بندی و سایز بندی دست شما جهت انتخاب کاملا باز خواهد بود.

همچنین این محصولات در دسته بندی کفپوش های فانتزی نیز قرار می گیرند و قرار گرفتن در این دسته به منظور ضعف این کفپوش ها از نظر مقاومتی نیست بلکه این محصولات حتی با ضخامت 2 سانتی متری که دارند در تمامی نواحی می توان از آن استفاده کرد.

این نوع موزاییک پلیمری یکی از گزینه های مناسب برای پوشش کف فضای خارجی در مناطق، با شرایط آب و هوایی مختلف به حساب می آید که میتواند در حیاط – پارک – پیاده رو و … استفاده گردد.

 

 

در تولید و ساخت موزاییک پلیمری سنگ فرش از مواد طبیعی و رنگ های مصنوعی استفاده می شود و باعث می شود موزاییک های پلیمری رنگ های متنوعی داشته باشند و در رنگ های متفاوتی تولید شود از جمله این رنگ ها : سفید ، زرد ، مشکی ، قرمز و رنگ های دیگر حتی شکلاتی می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز هستند .

این تفاوت و فراوانی رنگ در موزاییک پلیمری تاثیر به سزایی در صرفه جویی در صنعت رنگ و ساختمان داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *