جستجو کردن

خرید موزاییک پلیمری طرح ساده + قیمت فروش استثنایی و عالی

موزاییک پلیمری طرح ساده ساده ترین تایل در حال حاضر است و یک موزاییک پلیمری کاملا ساده که کاملا مناسب دوستان ساده پسند می باشد و رنگ طوسی آن کاملا حس بتن اکسپوز به شما می دهد.

ابعاد متنوعی دارد که از دیگر مزیت آن است و دوستانی که علاقه شدیدی به تایل های بزرگ و یا کوچک دارند می توانند استفاده کنند.

از این موزاییک دوست داشتنی به راحتی به عنوان موزاییک حیاط، باغ، ویلا، پشت بام، روف گاردن، پیاده رو، پارکینگ و … استفاده کنید.

نام دیگر و اصلی این محصول سنگ مصنوعی است و به دلیل استفاده از افزودنی های بتنی در متریال آن، در بازار به موزاییک پلیمری معروف شد که کاملا بتنی است و هیچگونه مشتقات پلاستکی در آن بکار نرفته است.

 

 

کیفیت بسیار خوب در کنار قیمت فوق العاده از مهمترین مزیت و دلایل محبوبیت این محصول دوست داشتنی است که میتوان جایگزین سنگ های طبیعی که قیمت بسار بالایی دارند، استفاده کرد.

همچنین مقاومت دمایی و فشاری بسیار خوب آن از دیگر ویژگی های موزاییک پلیمری طرح ساده است که به راحتی می توانید در هر نوع آب و هوایی که دوست دارید از این موزاییک پلیمری دوست داشتنی استفاده کنید.

 

 

مزیت های موزاییک پلیمری طرح ساده

مقاومت دمایی بسیار خوب که به راحتی در نواحی سردسیر و گرمسیر استفاده کنید

جذب آب به شدت پایین

دارای طرح و رنگ بندی بسیار بالا

وزن سبک

حمل و نقل آسان

 

 

موزاییک پلیمری طرح ساده

دارای شکل ظاهری زیبا و جذاب

جذب آب پایین

مناسب مناطق سردسیر

قابل استفاده در حیاط، پشت بام، پیاده رو و …

خرید مستقیم از بزرگترین تولید کننده موزاییک پلیمری در ایران

موزائیک های پلیمری مقاومت بسیار بالایی در شرایط سرما و یخ بندان دارند که از خاصیت  عدم جاذب بودن آب آن ناشی می‌شود.

 

 

این نوع از موزاییک ها با توجه به شرایط آب و هوایی و محیطی، نوع کف، کاربری و مقدار باری که قرار است موقع بهره‌برداری به آن وارد شود، دارای انواع متنوعی می باشد.

یکی از کاربردهای موزاییک پلیمری طرح ساده به عنوان زیباسازی فضاهاست و در فضاهایی مانند محوطه مجتمع های مسکونی و فروشگاه ها، مدرسه ها، ویلاها و منازل که زیبایی عنصر حائز اهمیتی است، موزاییک پلیمری به دلیل تنوع در رنگ و مدل انتخاب مناسبی است،

به خصوص این موزاییک پلیمری به عنوان پوشش پلکان در فضاهای خارجی بسیار مناسب است، اصطکاک خوب این کفپوش که ناشی از مواد سازنده آن است، راه رفتن روی آن را ساده کرده به همین دلیل برای پوشش پله ها این کفپوش انتخاب بهتریست.

موزاییک های پلیمری طرح ها و رنگ های مختلفی دارند که تنوع در طرح و رنگ آن ها به دو عامل قالبی که موزاییک با آن ساخته شده و متریالی که در ساخت آن به کار رفته است، بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *