جستجو کردن

خرید و قیمت موزاییک جدید پلیمری + فروش عمده و استثنایی

موزاییک جدید پلیمری نوعی سنگ مصنوعی است که متریال اصلی آن بتن است و این سنگ مصنوعی از ترکیب اجزای بتن با افزودنی‌های خاصی ساخته می‌شود که وزن کمتری به آن می‌دهند و این ویژگی موزاییک پلیمری را از سنگ‌های طبیعی متمایز کرده و آن را به یک جایگزین مناسب تبدیل می‌کند.

می‌توان گفت موزاییک جدید پلیمری نسل جدیدی از کفپوش‌های بتنی است که با تغییراتی در نحوه تولید و مواد اولیه، جلوه‌ای بسیار زیباتر از کفپوش‌های بتنی قدیمی دارد.

 

 

مواد اصلی تشکیل‌دهنده موزاییک جدید پلیمری شامل ماسه، سیمان، رزین (فوق روان‌کننده پلیمری) و رنگدانه‌های شیمیایی یا پیگمنت‌ها هستند که در رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، سفید، مشکی و زرد موجودند و به دلیل ماهیت مواد اولیه و روش تولید خاص، موزاییک پلیمری می‌تواند در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه شود.

مزیت های موزاییک جدید پلیمری

این نوع از موزاییک ها با توجه به شرایط آب و هوایی و محیطی، نوع کف، کاربری و مقدار باری که قرار است موقع بهره‌برداری به آن وارد شود، دارای انواع متنوعی می باشد.

 

 

موزاییک های پلیمری طرح ها و رنگ های مختلفی دارند که تنوع در طرح و رنگ آن ها به دو عامل قالبی که کفپوش با آن ساخته شده و متریالی که در ساخت آن به کار رفته است، بستگی دارد.

قالب ها که اندازه های متفاوتی داشته را می توان در انواع طرح دار یا مستطیلی ساده انتخاب کرده که در نهایت بعد از خشک شدن مواد ترکیب کفپوش، شکل نهایی قالب را به خود می گیرند.

 

 

ویژگی های موزاییک جدید پلیمری

موزاییک جدید پلیمری بدلیل استقامت بالا و کیفیت مناسب برای به کار بردن برای محیط های پر رفت و آمد مانند حیاط و پیاده رو ها گزینه مناسبی می باشد. با به کار بردن موزاییک برای حیاط و پارکینگ و برخی معابر، می توان ضمن ایجاد مسیر رفت و آمد استاندارد، طرح و زیبایی مورد نظر را به وجود آورد.

ای فضاسازی ویلاها معمولا در کنار کیفیت و مقاومت مصالح زیبایی نیز اهمیت زیادی دارد و چه داخل و چه خارج ویلا باید از ظاهر مناسبی برخوردار باشد تا افرادی که در آن جا ساکن می شوند، اوقات خوشی را سپری کنند.

 

 

همچنین موزاییک پلیمری برای روف گاردن، باغ و راهروهای حیاط های آپارتمانی نیز بسیار مناسب است که این کفپوش ها را می توان با چمن طبیعی و مصنوعی مخلوط کرد تا جلوه بهتری به محیط بیرونی ویلا بخشید.

با توجه به دوام و مقاومت این موزاییک در برابر سرما و یخ زدگی شما به راحتی می‌توانید از موزاییک پلیمری در مناطق سردسیر و حتی در دمای 50- درجه نیز استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت موزاییک پلیمری، عدم ترک و شکستن ناشی از جمع شدن آب می‌باشد بنابراین در مناطق مرطوب و پر باران نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *