جستجو کردن

قیمت موزاییک پلیمری طرح تفتان + خرید باور نکردنی

موزاییک پلیمری طرح تفتان محصولی از رابین کفپوش است که طرفداران زیادی دارد. این موزاییک دارای طیف رنگی گسترده ای از جمله سفید، قرمز، زرد، طوسی، آجری، آبرنگی مشکی، آبرنگی قرمز، نسکافه ای میباشد.که ابعاد این موزاییک ۴۰ در ۴۰ است و ضخامت آن 2.5 تا 3 سانتی متر و دارای حداقل مقاومت خمشی ۳۵ مگاپاسکالی می باشد.
موزاییک پلیمری طرح تفتان با طرح ۴ مربع در داخل هر تایل به همراه یک مربع کوچک تر در داخل آن با اندازه ۸۰٪ مربع بزرگ تر هست که با خطوطی از نقاط اتصال اضلاع به هم ارتباط داده شده اند.
مربع داخلی با سطح مالون مانند باعث زیبایی و اصطکاک قابل قبول در سطح و جلوگیری از لیز خوردن می شود.
موزاییک پلیمری از ترکیب مواد شیمایی و معدنی همچون سیمان سفید، ماسه، پودر سنگ و رنگ های مصنوعی، طی فرایند پلیمریزاسیون ساخته می شود.
موزاییک پلیمری دارای تنوع طرح و رنگ های زیادی است از جمله این رنگ ها میتوان به سفید، زرد، مشکی، قرمز، سبز و آبی، آجری و رنگ های دیگر اشاره کرد که بسیار زیبا و چشم نواز هستند و از مزایای موزاییک پلیمری میتوان مقاومت بالا، جذب آب پایین، مقاوم در برابر شرایط مختلف جوی و تنوع طرح و رنگ را نام برد.

ویژگی های موزاییک پلیمری طرح تفتان

موزاییک پلیمری طرح تفتان در ابعاد ۴۰ در ۴۰ سانت با وزن ۵۰ کیلوگرم (هر متر مربع) قابل ارائه و عرضه است.

این موزاییک در رنگ های سفید، فیلی، قرمز (اجری)، لیمویی و رنگ دلخواه شما موجود است.

این محصول به عنوان کفپوش باغ، ویلا، حیاط منازل، کف ویلا و معابر و همچنین جهت پیاده رو سازی و محوطه سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 مزیت های موزاییک پلیمری طرح تفتان

موزاییک پلیمری به دلیل جذب آب پایین و ساختار بسیار مقاوم خود،برای مناطق پر بارندگی و یخبندان انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

قیمت موزاییک پلیمری با توجه به این ویژگی های فراوان و طرح‌های مختلف از جمله موزاییک پلیمری طرح سنگ و موزاییک پلیمری طرح چوب و … بسیار مناسب و اقتصادی است.

می‌توان گفت موزاییک پلیمری نسل جدیدی از کفپوش‌های بتنی است که با تغییراتی در نحوه تولید و مواد اولیه، جلوه‌ای بسیار زیباتر از کفپوش‌های بتنی قدیمی دارد.

 

 

این موزاییک پلیمری با سایز ۴۰*۴۰ سانتی‌متر است و مقاومت فشاری آن بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و مقاومت خمشی ۱۵۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
همچنین موزاییک پلیمری طرح تفتان قادر است تا دمای ۴۰ درجه زیر صفر و بیش از ۵۰۰ سیکل یخبندان را بدون آسیب تحمل کند که این محصول را برای استفاده در مناطق سردسیر نیز ایده‌آل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *