جستجو کردن

خرید و قیمت موزاییک بتنی پلیمری + فروش عمده

موزاییک بتنی پلیمری نوعی سنگ مصنوعی است که متریال اصلی آن بتن است و این سنگ مصنوعی از ترکیب اجزای بتن با افزودنی‌های خاصی ساخته می‌شود که وزن کمتری به آن می‌دهند.

این ویژگی موزاییک بتنی پلیمری را از سنگ‌های طبیعی متمایز کرده و آن را به یک جایگزین مناسب تبدیل می‌کند و قیمت موزاییک پلیمری با توجه به این ویژگی های فراوان و طرح‌های مختلف از جمله موزاییک پلیمری طرح سنگ و موزاییک پلیمری طرح چوب و … بسیار مناسب و اقتصادی است.

 

 

همان گونه که آگاه هستید موزاییک های پلیمری به دلیل ساختار محکم خود بسیار مقاوم هستند در برابر یخبندان و سرمای زیاد استحکام داشته و محصولی مطمئن برای استفاده در هرگونه آب و هوا هستند.

مزیت های موزاییک بتنی پلیمری

موزاییک بتنی پلیمری در طرح ها و رنگ های بسیار مختلفی هستند که از جمله سایزهای این موزاییک ابعاد 40×40 و 50×50 و 45×45 و 40×60 هستند.

 

 

مواد اولیه در تولید کفپوش سمنت پلاست سیمان سفید است همراه با ، پلی استر، ماسه، پودر سنگ، هاردنر و پیگمنت که همگی این مواد با نسبتی معین شده با همدیگر ترکیب و مخلوط می گردند و برای قالب گیری آماده می شوند و در نهایت این ترکیبات پس از فرم گرفتن در غالب های مخصوص حدود ۲ تا ۳ روز نگهداری می شوند و پس از چند روز  از قالب خارج می گردد.

همان گونه که آگاه هستید موزاییک بتی پلیمری به دلیل ساختار محکم خود بسیار مقاوم هستند در برابر یخبندان و سرمای زیاد استحکام داشته و محصولی مطمئن برای استفاده در هرگونه آب و هوا هستند.

 

 

ویژگی های موزاییک بتنی پلیمری

1.    مقاومت در سرما تا میزان درجه  بیست سانتی گراد زیر صفر
2.    تنوع در رنگ
3.    قابلیت جذب آب پایین و فرسایش کمتر
4.    بهترین محصول در جهت استفاده برای مناطق کوهستانی
5.    تضمین کیفیت محصولات
6.    مقاوم در برابر شرایط مختلف جوی
7.     مقاوم در برابر ضربه
8.    قیمت مناسب

 

 

پیشنهاد ما به شما اگر که به دنبال سنگ فرش برای کف باغ و حیاط منازل و کف ویلا و معابر ، انواع کفپوش های بتنی ، انواع موزاییک برای حیاط ، پیاده رو سازی ، محوطه سازی ، پارک و فضای سبز هستید این است که موزاییک بتنی پلیمری را امتحان نمایید و از کیفیت این محصولات که بطور ویژه از بتن و پلیمر آماده شده اند را از نزدیک نمایان گر باشد و با اولین خرید از مجموعه موتا موزاییک مشتری همیشگی ما شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *