جستجو کردن

قیمت خرید موزاییک پلیمری ارزان + فروش ویژه

موزاییک پلیمری نوعی سنگ مصنوعی است که متریال اصلی آن بتن است و این سنگ مصنوعی از ترکیب اجزای بتن با افزودنی‌های خاصی ساخته می‌شود که وزن کمتری به آن می‌دهند.

این ویژگی موزاییک پلیمری ارزان را از سنگ‌های طبیعی متمایز کرده و آن را به یک جایگزین مناسب تبدیل می‌کند.

 

 

ویژگی موزاییک پلیمری ارزان

قیمت موزاییک پلیمری ارزان با توجه به این ویژگی های فراوان و طرح‌های مختلف از جمله موزاییک پلیمری طرح سنگ و موزاییک پلیمری طرح چوب و … بسیار مناسب و اقتصادی است.

می‌توان گفت موزاییک پلیمری نسل جدیدی از کفپوش‌های بتنی است که با تغییراتی در نحوه تولید و مواد اولیه، جلوه‌ای بسیار زیباتر از کفپوش‌های بتنی قدیمی دارد.

 

 

مزیت های مهم در موزاییک پلیمری ارزان

یکی از مزیت های مهم در موزاییک پلیمری ارزان که نسبت به دیگر سنگ های طبیعی و مصنوعی دارد، وجود رزین در ساختار آن است که کیفیت و مقاومت آن را بالا می برد.

مقاومت بالای آن نسبت به گرما و سرمای شدید، ضد لک بودن، طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا که در نمای ظاهری بسیار موثر است، باعث شده تا انتخاب اول برای خرید باشد همچنین این مزیت‌ها باعث می شود تا در طولانی مدت قیمت موزاییک پلیمری بسیار مقرون به صرفه باشد.

اما باید به این نکته توجه داشت که مقاومت و دوام آن بیشتر است و در بلندمدت بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

 

 

مزیت های موزاییک پلیمری ارزان

هزینه نصب موزاییک پلیمری به دلیل سبک بودن آن کمتر است و مقاومت بالای آن باعث شده تا ضایعات کمتری در هنگام نصب ایجاد شود همچنین قیمت موزاییک پلیمری نسبت به سایز و رنگ و طرح آن متفاوت است.

موزاییک پلیمری با تغییراتی در مواد اولیه و فرآیند پلیمریزاسیون تولید می‌شود که منجر به ایجاد شبکه‌های بلوری متصل به هم در سیمان می‌گردد.

این فرآیند باعث تبلور و کریستاله شدن سیمان شده و ساختاری شیمیایی بسیار منظم ایجاد می‌کند که به استحکام و مقاومت بالای محصول نهایی منجر می‌شود.

 

 

این موزاییک به دلیل سبک بودن و کاربرد بالا، در بیشتر نواحی ساختمان ها و حمل و نقل آسان، مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

به دلیل زیبایی و مقاومت بالا در قبال سبک بودن موزاییک های پلیمری ارزان در نواحی مختلف ساختمان و مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

مکان های عمده استفاده از محصولات پلیمری در حیاط ها، پیاده روها، پشت بام، روف گاردن و… می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *