جستجو کردن

خرید و قیمت موزاییک پلیمری پیاده رو + فروش صادراتی

موزاییک یک از مصالحی است که در ایران کاربرد فراوانی دارد. از این موزاییک‌ها برای اماکن مختلفی از جمله حیاط منازل، پیاده‌روها و دیگر معابر استفاده می‌شود و موزاییک به عبارتی ساده‌تر نوعی کفپوش بتنی متراکم است که از ترکیب سیمان، آب، سنگ‌دانه و ماسه تشکیل شده است.

از آنجایی که بتن استحکام و مقاومت بالایی دارد و به کار بردن آن در ساخت موزاییک نیز عمر بالایی به آن می‌دهد، استفاده از آن برای پیاده‌روها بسیار مناسب است.

 

 

مزایای موزاییک پلیمری پیاده رو

رنگ‌هایی که در ساخت لایه رویی موزاییک پلیمری پیاده رو مورد استفاده قرار می‌گیرد به شکل عمقی و از نوع معدنی است که در برابر نور، اشعه آفتاب و دیگر فرسایش‌های طبیعی مقاوم است.

به همین‌خاطر استفاده از آن‌‎ها برای پیاده رو که جزو معابر پرتردد به شمار می‌رود و در معرض فشار و نور آفتاب قرار می‌گیرد مناسب‌تر است.

 

 

همچنین این موزاییک‌ها به جهت فرایند ساختشان تا 50 درجه زیر صفر مقاوم هستند پس می‌توان با خیال راحت از آن‌ها برای فضاهای روباز نه تنها پیاده‌رو بلکه حیاط و پارکینگ نیز استفاده کرد.

از دیگر ویژگی‌های این موزاییک پلیمری پیاده‌ رو می‌توان به استفاده از سنگ‌های معدنی مرغوب در آن اشاره کرد همچنین تنوع رنگ آن نیز دست خریداران را برای انتخاب باز گذاشته است شما می‌توانید این موزاییک پلیمری را در رنگ‌های سفید، طوسی، قرمز و لیمویی سفارش دهید.

 

 

ویژگی‌های موزاییک پلیمری پیاده‌ رو

ظاهر زیبایی که به محیط و مکان می دهند نیز به عنوان یک مزیت برای آن ها شناخته می شود.

این موزاییک ها به دلیل سطح برجسته مناسب فضاهای بیرون از خانه هستند و به خصوص برای محل های پررفت و آمد که نیاز به اصطکاک بیشتر با کف به منظور جلوگیری از لیز خوردن است این کفپوش ها انتخاب مناسب تری هستند.

یکی از اصلی ترین مزایای موزاییک پلیمری پیاده رو دوام فوق العاده آن است که در ترافیک سنگین بسیار خوب است که سطح آن قوی ، مقاوم در برابر لغزش و بسیار مناسب است و در معرض انواع شرایط هوایی مثل سرما گرما رطوبت دوام بالایی دارد .

 

 

به طور کلی محصولات بتنی که برای کاربری ‌های گوناگون توصیه می‌‏شود متفاوت است که برای نمونه انواعی از کفپوش ها که باید در کاربری‌های مسکونی از جمله آپارتمان، ویلا و یا باغ ویلاها مورد استفاده قرار بگیرد با انواعی که در کاربری ‌های دیگر از جمله اداری-دولتی و یا تجاری-صنعتی است تفاوت داشته باشد .

برای این که یک کفپوش بادوام به بازار عرضه شود باید به بالا بودن تراکم آن اهمیت داد از طرفی روان کننده ها در این میان می توانند مقاومت را بالا ببرند همچنین وقتی واش بتن ها از اتاق بخار می گذرند مقاومت بالایی را کسب می کنند .

وجود لعاب سیمانی هم نقش به سزایی دارد چرا که می تواند دوام کفپوش را بالا برده و به افزایش عمر آن کمک شایانی بکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *