جستجو کردن

خرید و فروش موزاییک پلیمری برای پارکینگ با شرایط فوق العاده

نوعی کفپوش بتنی و یک ترکیب با تراکم بالا از شن و ماسه و سیمان به همراه رزین مصنوعی است که با پلیمراسیون به هم چسبیده اند و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی سخت از دوام و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردارند که به این موزاییک پلیمری یا سنگ مصنوعی می گویند.

 

 

ویژگی های موزاییک پلیمری برای پارکینگ

موزاییک پلیمری در رنگ های مختلف سفید، قرمز، زرد، طوسی، مشکی، آبرنگی (ابروبادی)، قهوه‌ای، نسکافه‌ای و زیتونی  تولید می‌گردد.

افرادی که قصد استفاده از موزاییک های پلیمری را برای فضاهایی مثل روف گاردن، باغ، حیاط، پارکینگ و … دارند میتوانند علاوه بر استفاده از ابعاد استاندارد موجود 60*30، 40*40 ، 40*60 و  45*45  ابعاد و طرح های موزاییک پلیمری دلخواه خود  را حتی در اندازه های مختلف  می توانید سفارش دهند.

 

 

برای اطمینان از کیفیت موزاییک های پلیمری آزمون هایی تحت عنوان آزمون استاندارد روی آنها انجام می شود که شامل موارد زیر هستند:

مقاومت خمشی، مقاومت در برابر یخبندان، مقاومت سایشی، میزان جذب آب، تلورانس ابعاد، تابیدگی و… .

موزاییک پلیمری برای پارکینگ در برابر یخ زدگی نیز خیلی مقاوم هستند از این رو در مناطق سردسیر برای کفپوش های حیاط و سنگ فرش کردن آنها از این موزاییک استفاده می شود.

 

 

مزیت های موزاییک پلیمری برای پارکینگ

این موزاییک نسبت به آب نفوذ ناپذیر است به همین دلیل در برابر یخ زدگی و سرما دچار شکستگی نمی شود.

از موزاییک پلیمری به دلیل ضخامت کم و وزن پایینی تری که نسبت به انواع دیگر کفپوش بتنی دارند می توان برای پوشش پشت بام خانه ها نیز استفاده می شود.

همچنین برای بخش بندی محوطه حیاط های بزرگ می شود از رنگها و طرح های جذاب کفپوش پلیمری بهره برد.

حالا میدانید که موزاییک پلیمری برای پارکینگ چه خصوصیات و ویژگی های منحصر بفردی دارد مقاومت بسیار زیاد در برابر سرما و گرمای شدید، ضد لک بودن،انواع طرح ها، رنگها و ابعاد متنوع و زیبایی بادوام این کفپوش همگی آن را به یک شاهکار مهندسی و انتخابی ایده آل تبدیل کرده است.

 

 

قیمت این موزاییک ها نسبت به سنگهای طبیعی پایین تر و نسبت به سایر کفپوش های بتنی غیر پلیمری به دلیل مواد اولیه خاصی که در تولید آن نقش دارند، کمی بیشتر است.

اما چون دوام بیشتری دارند از نظر اقتصادی در طولانی مدت مقرون به صرفه ترند همچنین هزینه نصب موزاییک پلیمری به علت سبک بودن کمتر است و چون مقاومت بالایی دارد در هنگام نصب ضایعات کمتری ایجاد می شود و از این جهت هزینه های کمتری متوجه شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *