جستجو کردن

قیمت خرید موزاییک کف پارکینگ مسکونی + فروش ویژه

کف پارکینگ یکی از مکان‌هایی است که برای پوشاندن آن از موزاییک استفاده می‌شود. زیرا مقاومت خوبی دارد و می‌تواند به خوبی بار خودروها و رفت و آمد آن‌ها را تحمل کند. اما موزاییک‌های استفاده‌شده در این قسمت باید یکسری ویژگی‌ها داشته باشند و مواردی در انتخاب آن‌ها اثر دارد.

 

 

موزاییک کف پارکینگ مسکونی

مقاومت بالا در برابر رطوبت

در هنگام خرید موزاییک طرح سنگ پارکینگ یا دیگر موارد موجود در بازار، باید به مقاومتش در برابر رطوبت نیز توجه داشته باشید.  زیرا روی عمر و ماندگاری آن اثر زیادی دارد.

به طور کلی باید مقاومتش بالا باشد تا به راحتی در مواجه با آب و رطوبت کم یا زیاد دچار ترک‌خوردگی و آسیب جدی نشود.

 

 

ماندگاری رنگش در برابر شستشو

ماندگاری رنگ موزاییک کف باغ یا دیگر مواردی که برای استفاده در پارکینگ خریداری می‌شوند، بسیار مهم است. زیرا این موضوع روی جذابیت کفپوش پارکینگ اثر دارد.

اگر ماندگاری رنگ پایین باشد، بعد از مدتی موزاییک، جذابیتش را از دست می‌دهد و شما مجبور به خرید نمونه جدیدی خواهید شد که از نظر اقتصادی به ضرر شما است.

 

 

قیمت مناسب و منطقی

ویژگی دیگری که باید این کف‌پوش‌ها از آن‌ها برخوردار باشند، هزینه تهیه منطقی است.  باید با ویژگی‌هایش همخوانی داشته باشد و مقرون به صرفه باشد تا خریدش بصرفد.

برخورداری از ضخامت مناسب

ضخامت انواع مختلف واش‌بتن یا دیگر موارد انتخاب‌شده برای استفاده در کف پارکینگ، باید مناسب باشد و این مقدار نباید، خیلی زیاد یا کم باشد.

ضخامت کم منجر به شکستگی زیادی می‌شود و حمل و نقل موزاییک با ضخامت زیاد، نیز بسیار سخت است.

مزیت های موزاییک کف پارکینگ مسکونی

در هنگام خرید موزاییک پرسی پارکینگ یا دیگر انواعش، باید به آب و هوای منطقه نیز توجه کنید به عنوان مثال، موزاییک سیمانی برای مناطق معتدل و بارانی مناسب نیست زیرا در اثر بارش باران، بسیار لغزنده می‌شود و می‌تواند باعث بروز حوادث زیادی شود بنابراین باید به این موضوع اهمیت زیادی بدهید و آن را سرسری نگیرید.

 

 

میزان رفت و آمد پارکینگ اولین موضوعی است که در انتخاب اثرگذار است. برای پارکینگ پررفت و آمد، موزاییک گرانیتی و ضخیم‌تر مناسب‌تر است اما برای پارکینگ با رفت و آمد معمولی، کف‌پوش‌های عادی نیز کار راه‌انداز است و می‌تواند نیازهای موجود را برطرف کند.

اگر به دنبال موزاییکی برای کف حیاط هستید که با استفاده از فناوری‌های روز دنیا ساخته شده باشد و کیفیت بالایی نیز داشته باشد، باید به سراغ موزاییک پلمیری برای پارکینگ بیایید. زیرا از این ویژگی‌ها به طور کامل برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *