جستجو کردن

فروش موزاییک پیاده رو نابینایان + قیمت خرید به صرفه

موزاییک پیاده رو نابینایان رنگ زرد به کفپوش نابینایان اختصاص یافته است. موزاییک نابینایان عموما با شیارها و سطحی غیر مسطح تولید می‌شود.

در زمان اجرا کفپوش پیاده‌رو این موزاییک ها در امتداد هم قرار گرفته و مسیر مشخصی را برای نابینایان ایجاد می‌کنند. معمولا موزاییک های نابینایان به دو شکل شیاردار و دکمه ای تولید می‌شوند.

 

 

ویژگی های موزاییک پیاده رو نابینایان

موزاییک پیاده رو نابینایان نوعی کفپوش متراکم و فشرده شده است که با دو نوع مصالح ماسه ای یا پلیمری و در کارگاه تولید میشود و به عنوان کفپوش حیاط، پیاده رو و پشت بام و سایر موارد کاربرد دارد.

همچنین یک نوع بتن هم محسوب میشود که تراکم خود را یا از طریق فشار پرسی و یا از طریق لرزش به دست میاورد و متشکل از ماسه ، سیمان ، سنگ دانه ، پودر سنگ و آب در ابعاد و طرح های گوناگون تولید میشود.

 

 

این لایه که نقش رویه موزاییک طرح نابینایان را تشکیل میدهد و در آن از پودر سنگ ، سیمان، آب و از مخلوط دانه بندی شده و رنگی استفاده شده است.

این لایه از موزاییک دارای ضخامت بیشتری نسبت به لایه رویه میباشد نقش تحمل فشار را نیز بر عهده دارد و مانند لایه رویه از سیمان ، آب و ماسه تشکیل شده است.

موزاییک حیاطی نوعی از موزاییک ارزان است که با استفاده از ماسه و سیمان تولید میشود و نسبت به موزاییک پلیمری ارزانتر است.

 

 

موزاییک ماسه ای وزن سنگینتری نسبت به موزاییک پلیمری دارد اما دوام آن در برابر سایش سطح بیشتر است و با توجه به رنگ استفاده شده در موزاییک پلیمری دوام آن در برابر تغییرات آب و هوایی بیشتر است.

مزایای موزاییک پیاده رو نابینایان

با توجه به سبک بودن موزاییک پلیمری کار با آن توسط استادکار ساده تر است و از این رو هر استادکار میتواند در هر روز متراژ بیشتری را کار کند که این مسئله در کاهش قیمت نصب موزاییک طرح نابینایان تأثیرگذار است.

خرید موزاییک پیاده رو نابینایان به صورت متری صورت میگیرد و از این رو قیمت موزاییک نیز به صورت متری بیان میشود.

 

 

یکی از مسائلی که در قیمت موزاییک تأثیرگذار است نوع رنگی است که در تولید موزاییک استفاده می شود به عنوان مثال رنگ زرد گرانتر از رنگ قرمز است و از این رو هزینه تولید شده موزاییک زرد از موزاییک قرمز بالاتر است همین مسئله مستقیماً در قیمت تأثیرگذار است و از این رو هزینه خرید موزاییک به تناسب بالاتر میرود.

همچنین مقدار سیمان مصرفی در تولید قیمت موزاییک نیز اثر میگذارد به عنوان مثال با نوسان قیمت سیمان تهران هزینه نهایی تولید موزاییک نیز بالاتر میرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *