جستجو کردن

خرید موزاییک پلیمری حیاطی + قیمت استثنایی و باور نکردنی

موزاییک پلیمری در بین تولیدکنندگان و مشتری و همچنین مهندسان عمران و ساختمان با نام های متفاوتی شناخته می شود به همین دلیل لیستی از تمامی اسامی این محصول برای شما فراهم کرده ایم، این اسامی به ترتیب تعداد استفاده نوشته شده عبارتند از : موزاییک پلیمری ، موزاییک رزینی ، سنگ مصنوعی سمنت پلاست ، بتن پلیمری ، سنگ پلیمری ، کفپوش پلیمری و کفپوش بتنی پلیمری.

موادی که بخش اصلی موزاییک پلیمری حیاطی را تشکیل میدهند عبارتند از ماسه، سیمان، رزین که به آن فوق روان کننده پلیمری نیز می گویند و همین طور رنگدانه های شیمیایی و یا پیگمنت ها که دارای رنگ های مختلفی مانند قرمز، سفید، مشکی، قهوه ای، آبی، زرد و سبز است این رنگدانه ها به غیر از مصرف در پلیمر در تولید صنایع رنگ، پلاستیک و کاشی هم مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

موزاییک پلیمری به دلیل ماهیت مواد اولیه و روش تولید خاصی که دارد می تواند در طرح ها و رنگهای بسیار متنوعی به بازار عرضه شود.

مزایای موزاییک پلیمری حیاطی

به دلیل وجود مواد پلیمری مثل رزین در کفپوش پلیمری، کیفیت آن از لحاظ مقاومت سایشی، خمشی و فشاری بالا می رود و این باعث برتری پیدا کردن موزاییک پلیمری نسبت به دیگر سنگ های طبیعی و مصنوعی می شود. موزاییک پلیمری حیاطی به دلیل مزایای خود تحولی بزرگ و شگرف را در بازار موزاییک به وجود آورد. در لیست زیر می توانید برخی از این مزایا را مشاهده کنید:

 

 

به آسانی قابل شست و شو است و نسبت به آب نفوذ پذیر نیست.

با ملات ماسه و سیمان به آسانی نصب می شود.

به دلیل تنوع در اندازه، نیاز به برشکاری ندارد.

چند منظوره بودن یعنی از یک طرح و رنگ می توان در در فضای بیرونی و درونی و برای کف، سقف، نما و فضای دکوراتیو استفاده کرد.

قابلیت خود پاک شوندگی دارد و هیچ وقت در بافت سنگ تیرگی ایجاد نمی شود.

براق است.

در رنگ، ابعاد، طرح و نقش تنوع بالایی دارد.

وزن پایینی دارد و سبک است.

به دلیل بهره بردن از تکنولوژی های جدید ارزان قیمت است.

با تغییراتی که در فرمولاسیون آن میتوان ایجاد کرد امکان استفاده از موزاییک پلیمری در نما به عنوان سنگ آنتیک، سنگ نما و به وجود می آید.

 

 

ویژگی‌های موزاییک پلیمری حیاطی

موزاییک پلیمری حیاطی که از ترکیب پلیمر و سیمان ساخته می‌شود، دارای رنگ‌های بسیار جذابی است که شبیه به سنگ‌های طبیعی به نظر می‌رسند.

این رنگ‌ها در برابر نور خورشید، اشعه فرابنفش، و محیط‌های قلیایی بسیار مقاوم بوده و شفافیت و براقیت خود را برای مدت‌های طولانی حفظ می‌کنند.

رنگ‌های استفاده شده در این کفپوش‌ها اغلب از اکسید فلزات تهیه شده و بیشتر آن‌ها وارداتی هستند، که ترکیب آن‌ها دنیایی از رنگ‌های جدید و متنوع ایجاد می‌کند.

 

 

یکی از ویژگی‌های برجسته موزاییک پلیمری، مقاومت بالای آن در برابر سرمای شدید و یخبندان‌ها، حتی تا ۵۰ درجه زیر صفر است همچنین این کفپوش‌های بتنی پلیمری می‌توانند حرارت‌های بسیار بالا تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد را بدون آسیب دیدگی تحمل کنند.

این مقاومت به دلیل تراکم بالای بافت کفپوش و جذب آب بسیار پایین (کمتر از ۳ درصد) است و این ویژگی باعث می‌شود موزاییک پلیمری در برابر انقباض و انبساط مقاومت بالایی داشته باشد و در مناطق مختلف آب و هوایی عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *