جستجو کردن

خرید موزاییک پلیمری طرح کویر + قیمت فروش باورنکردنی و به صرفه

این موزاییک ها از ماسه، سیمان، سنگ‌دانه های گوناگون (بعضا از جنس سیلیس، کوارتز، گرانیت، سنگ آهک)، رزین های سمنت پلاس که همان سیال کننده های پلی کربوکسیلات هستند، رنگ‌دانه های شیمیایی و هم چنین آب، در ابعاد مختلف و رنگ ها و طرح های گوناگونی تولید می شوند.

 

 

ویژگی های موزاییک پلیمری طرح کویر

نکته قابل توجه این است که این نوع موزائیک ها مقاومت بسیار بالایی در شرایط سرما و یخ بندان دارند که از خاصیت عدم جاذب بودن آب آن ناشی می‌شود.

این نوع از موزاییک ها با توجه به شرایط آب و هوایی و محیطی، نوع کف، کاربری و مقدار باری که قرار است موقع بهره‌برداری به آن وارد شود، دارای انواع متنوعی می باشد.

یکی از کاربردهای موزاییک پلیمری طرح کویر به عنوان زیباسازی فضاهاست و در فضاهایی مانند محوطه مجتمع های مسکونی و فروشگاه ها، مدرسه ها، ویلاها و منازل که زیبایی عنصر حائز اهمیتی است، موزاییک پلیمری به دلیل تنوع در رنگ و مدل انتخاب مناسبی است.

 

 

مزیت های موزاییک پلیمری طرح کویر

به خصوص این کفپوش به عنوان پوشش پلکان در فضاهای خارجی بسیار مناسب است اصطکاک خوب این کفپوش که ناشی از مواد سازنده آن است راه رفتن روی آن را ساده کرده به همین دلیل برای پوشش پله ها این کفپوش انتخاب بهتریست.

موزاییک پلیمری طرح کویر به دلیل استقامت بالا و کیفیت مناسب برای به کار بردن برای محیط های پر رفت و آمد مانند حیاط و پیاده رو ها گزینه مناسبی می باشد.

با به کار بردن موزاییک برای حیاط و پارکینگ و برخی معابر می توان ضمن ایجاد مسیر رفت و آمد استاندارد، طرح و زیبایی مورد نظر را به وجود آورد.

 

 

موزاییک پلیمری طرح کویر دارای طرحی شیک و رنگ بندی سفید, قرمز, زرد, طوسی, آجری, آبرنگی مشکی, آبرنگی قرمز, نسکافه ای در ابعاد 40 در 40  و 30 در 60 موارد استفاده در حیاط، پشت بام، پارکینگ، باغ و ویلا.

روش تولید این محصول به صورت ویبره ای می باشد و دارای حداکثر مقاومت خمشی 35 مگاپاسکالی می باشد.

یکی از ویژگی‌ های بارز موزاییک پلیمری طرح کویر مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مختلف است و این موزاییک‌ ها می‌ توانند در مقابل نفوذ آب، تغییرات دما و تغییرات شیمیایی مقاومت نشان دهند علاوه بر این ساختار متراکم آن ها باعث می‌ شود که مناسب برای استفاده در کفپوش‌ ها، حیاط‌ ها و فضاهای باز باشند.

 

 

موزاییک پلیمری با طرح کویر یک انتخاب مناسب برای کاربردهای مختلف از جمله کفپوش حیاط، فضاهای عمومی، دیوارهای محوطه‌ سازی، و حتی داخل منازل می‌ باشد.

این طراحی‌ ها با توجه به تنوع رنگ و طرح، به شما امکان می‌ دهند تا با ترکیب موزاییک‌ های مختلف، یک فضای منحصر به فرد و شگفت‌ انگیز را ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *