جستجو کردن

قیمت خرید موزاییک پلیمری طرح یاس + فروش ویژه و استثنایی

موزاییک پلیمری طرح یاس نوعی سنگ مصنوعی است که با اختلاط بتن و مقداری مواد افزودنی تشکیل می شود و این موزاییک به علت ساختار شیمایی منظم از براقیت مناسب و مقاومت و استحکام بالایی نسبت به بتن های معمولی برخوردار است و نکته بسیار جالب این نوع موزاییک ها این است که می توان آن را با پیگمنت های (رنگ های) مختلفی تولید و به بازار عرضه نمود.

با توجه به طرح و نقش موجود بروی موازییک طرح یاس، با چیدن 4 عدد از این موازییک ها بغل هم شکل دایره ای بوجود می آید که بسیار زیبا می باشد. برخی از افراد نیز بصورت غیر مرتب آنها را کار می کنند.

 

 

مزایای موزاییک پلیمری طرح یاس

مقاومت بالا در برابر سرما و یخ زدگی

جذب آب بسیار پایین

دارای طرح و رنگ بندی بسیار بالا

وزن سبک

حمل و نقل آسان

 

 

موزاییک پلیمری طرح یاس

دارای شکل ظاهری زیبا و جذاب

جذب آب پایین

مناسب مناطق سردسیر

قابل استفاده در حیاط، پشت بام، پیاده رو و…

 

 

موزاییک های پلیمری با ظاهری زیبا، ضخامت کم، و وزن سبک، بسیار محصولی با دوام می باشد که همین امر باعث استفاده از آن در هر منطقه و نواحی از محل های مسکونی، باغ ها، باغچه ها، ویلاها، محل های عمومی و… با هر نوع آب و هوایی جهت محوطه سازی و زیبایی محوطه شده است.

این نوع موزاییک برای مناطق سردسیر و گرمسیر بسیار مناسب تر از موزاییک های غیر پلیمری است .

موزاییک پلیمری طرح یاس را مستقیم از کارخانه تولید کننده در تهران به مشتریان در سراسر کشور ارسال می کند.

در فرایند تولید موزاییک پلیمری ساختار مولکولی سیمان تغییر یافته و طی فرایند پلیمریزاسیون شبکه ی زنجیره ای مقاوم و مستحکم در سیمان تشکیل می شود . این فرایند باعث کریستالیزه شدن سیمان و به وجود آمدن شبکه ی بلوری در آن میشود و نهایتا موزاییک تولید شده دارای استحکام و مقاومتی در حدود 2 برابر موزاییک معمولی است.

 

 

این نوع موزاییک مخلوطی از بتن و پلیمر میباشد و می تواند در ترکیب های رنگی بسیار جذاب و شبیه به سنگ های طبیعی تولید شود.

موزاییک های پلیمری به دلیل ساختار محکم خود بسیار مقاوم هستند در برابر یخبندان و سرمای زیاد استحکام داشته و محصولی مطمئن برای استفاده در هرگونه آب و هوا هستند.

پیشنهاد ما به شما اگر که به دنبال سنگ فرش برای کف باغ و حیاط منازل و کف ویلا و معابر ، انواع کفپوش های بتنی ، انواع موزاییک برای حیاط ، پیاده رو سازی ، محوطه سازی ، پارک و فضای سبز هستید این است که موزاییک های پلیمری موتا موزاییک را امتحان نمایید و از کیفیت این محصولات که بطور ویژه از بتن و پلیمر آماده شده اند را از نزدیک نمایان گر باشد و با اولین خرید از مجموعه موتا موزاییک مشتری همیشگی ما شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *