جستجو کردن

فروش کف پوش بتنی پلیمری + خرید به صرفه و عالی

موزاییک پلیمری کفپوشی است متراکم از مشتقات بتن که با استفاده از ابرروان کننده بتن ، سطحی شفاف و سازگار با مناطق سرد و مرطوب دارد در ابعاد و تنوع رنگبندی قابل عرضه بوده و برای محوطه سازی اعم از عمومی همچون پارک و پیاده رو یا فضای خصوص مانند پارکینگ،بام،حیاط و فضای باغ و ویلا قابل استفاده می باشد.

موزاییک پلیمری و یا به عبارت دیگر همان کفپوش پلیمری یا کفپوش بتنی پلیمری معروف به Polymer Modified Concrete (PMC) یا Polymer Cement Concrete (PCC)، بتنی فوق متراکم است که با فرایند پلیمریزاسیون به طریق لرزش بر روی میز ویبره تراکم ساختاری خود را به دست می آورد.

 

 

موزاییک پلیمری با نام‌های دیگری همچون موزاییک رزینی، بتن پلیمری، موزاییک بتنی پلیمری، کفپوش بتنی پلیمری، سنگ پلیمری و سنگ مصنوعی سمنت پلاست نیز شناخته شده است.

ویژگی های کف پوش بتنی پلیمری

کف پوش بتنی پلیمری از ماسه، سیمان، سنگ‌دانه های گوناگون (بعضا از جنس سیلیس، کوارتز، گرانیت، سنگ آهک)، رزین های سمنت پلاس که همان سیال کننده های پلی کربوکسیلات هستند، رنگ‌دانه های شیمیایی و هم چنین آب، در ابعاد مختلف و رنگ ها و طرح های گوناگونی تولید می شوند.

 

 

نکته قابل توجه این است که این نوع موزائیک ها مقاومت بسیار بالایی در شرایط سرما و یخ بندان دارند که از خاصیت عدم جاذب بودن آب آن ناشی می‌شود.

این نوع از موزاییک ها با توجه به شرایط آب و هوایی و محیطی، نوع کف، کاربری و مقدار باری که قرار است موقع بهره‌برداری به آن وارد شود، دارای انواع متنوعی می باشد.

مزایای کف پوش بتنی پلیمری

موزاییک پلیمری بدلیل استقامت بالا و کیفیت مناسب برای به کار بردن برای محیط های پر رفت و آمد مانند حیاط و پیاده رو ها گزینه مناسبی می باشد.

 

 

با به کار بردن موزاییک برای حیاط و پارکینگ و برخی معابر، می توان ضمن ایجاد مسیر رفت و آمد استاندارد، طرح و زیبایی مورد نظر را به وجود آورد.

کفپوش های پلیمری طرح ها و رنگ های مختلفی دارند که تنوع در طرح و رنگ آن ها به دو عامل قالبی که کفپوش با آن ساخته شده و متریالی که در ساخت آن به کار رفته است، بستگی دارد.

قالب ها که اندازه های متفاوتی داشته را می توان در انواع طرح دار یا مستطیلی ساده انتخاب کرده که در نهایت بعد از خشک شدن مواد ترکیب کفپوش، شکل نهایی قالب را به خود می گیرند.

 

 

موزاییک پلیمری دارای رنج قیمتی متفاوتی می باشد که برحسب طرح و رنگ متفاوت است.

موزاییک پلیمری به دلیل ترکیب با تراکم بالا و استفاده از رزین، در شرایط آب و هوایی سخت نیز از دوام و مرغوبیت بالایی برخوردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *