جستجو کردن

قیمت موزاییک پلیمری 50*50 + خرید باور نکردنی

موزاییک پلیمری 50*50 یک محصول به شدت خاص پلیمری که به راحتی می توانید به عنوان موزاییک حیاط، باغ، ویلا، پشت بام، روف گاردن، پیاده رو، پارکینگ و … استفاده کنید.

این موزاییک دوست داشتنی پس از اجرا به محوطه شما شکل بسیار خاص و جذابی خواهد داد به خصوص در صورتی که به همراه سنگدانه و چمن اجرا کنید.

نام اصلی این محصولات، سنگ مصنوعی است و به دلیل استفاده از افزودنی های بتنی در متریال آن در بازار به موزاییک پلیمری معروف شده است و یک محصول کاملا بتنی است که به هیچ عنوان از مشتقات پلاستیکی داخل متریال آن استفاده نشده است.

 

 

قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت فوق العاده این محصولات از مزایای بسیار مورد توجه این کفپوش بتنی دوست داشتنی است و به همین جهت میتوان جایگزین مناسبی برای سنگ های طبیعی باشد.

زیرا باعث کاهش قابل توجهی از هزینه کفسازی نیز خواهد شد همچنین مقاومت دمایی و فشاری بسیار خوب این محصولات از دیگر ویژگی های مهم آن است که به راحتی در هر نوع آب و هوایی که دوست دارید از این کفپوش جذاب و زیبا استفاده کنید.

 

 

مزایای موزاییک پلیمری 50*50

مقاومت دمایی بسیار خوب که به راحتی در نواحی سردسیر و گرمسیر استفاده کنید

جذب آب به شدت پایین

دارای طرح و رنگ بندی بسیار بالا

وزن سبک

حمل و نقل آسان

این کفپوش دوست داشتنی، یک محصول کاملا فانتزی هستش و برای زیبا سازی و کفسازی محوطه های مختلف به کار می رود.

 

 

این کفپوش با ضخامت 2.5 تا 3 سانتی متری بسیار مقاومت خوبی دارد و به راحتی در باغ، ویلا، پشت بام، روف گاردن، پیاده رو، پارکینگ، حیاط و … استفاده کنید.

ویژگی های موزاییک پلیمری ۵۰*۵۰

موزاییک پلیمری ۵۰*۵۰ به دلیل استفاده از مواد پلیمری با کیفیت در برابر تغییرات دما، رطوبت و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد همچنین خاصیت ضد یخ‌زدگی و دوام در برابر سایش، این محصول را برای فضاهای باز و مناطق با تردد بالا مناسب می‌سازد.

این نوع موزاییک پلیمری با دوام بالا در برابر ضربه و سایش، انتخابی مناسب برای پیاده‌روها، پارکینگ‌ها و محوطه‌های بیرونی است که این ویژگی‌ها موجب افزایش طول عمر محصول و کاهش نیاز به تعمیرات و نگهداری می‌شود.

 

 

در طراحی محوطه  اعم از محوطه سازی فضاهایی مثل حیاط ، باغ ، ویلا و همچنین محوطه سازی های عمومی شامل محوطه‌ ساختمان‌های اداری ، پیاده رو سازی ها و خیابان سازی  بزرگترین و قابل رویت ترین بخش نوع پوشش کف خواهد بود.

برای خرید موزاییک پلیمری ۵۰*۵۰ و دریافت مشاوره تخصصی، با کارشناسان فروش بازرگانی موتا موزاییک تماس بگیرید و این شرکت با تجربه و تخصص خود، آماده است تا با ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی، انتخاب بهینه‌ای برای شما فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *