جستجو کردن

قیمت خرید موزاییک پلیمری طرح چهار خانه + قیمت استثنایی و با کیفیت

یک موزاییک پلیمری جدید و فوق العاده جذابه که این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است که از این محصول می توانید به عنوان کفپوش باغ و ویلا، موزاییک حیاط، پشت بام، روف گاردن، پیاده رو، پارکینگ و … استفاده کنید.

نام اصلی این محصولات سنگ های مصنوعی هست اما به دلیل اینکه از افزودنی های بتنی به نام پلی کربسیلات و … استفاده شده به آن موزاییک پلیمری نیز می گویند و منظور از کلمه پلیمری، پلاستیکی بودن این کفپوش ها نیست و این موزاییک کاملا بتنی می باشد.

 

 

مزیت های موزاییک پلیمری طرح چهارخانه

دارای شکل ظاهری زیبا و جذاب

جذب آب پایین

مناسب مناطق سردسیر

قابل استفاده در حیاط، پشت بام، پیاده رو و …

خرید مستقیم از بزرگترین تولید کننده موزاییک پلیمری در ایران

 

 

ویژگی های موزاییک پلیمری طرح چهار خانه

این قطعه یکی از انواع موزاییک پلیمری فانتزی میباشد که معمولا در ابعاد 40*40 و 50*50 با ضخامت 2.5 تا 3 سانتی تولید میشود.

استفاده از کفپوش های پلیمری آبین بتن در هر نوع آب و هوایی بلامانع است زیرا جذب آب این محصولات به دلیل استفاده از افزودنی هایی بتنی و طرح اختلاط استاندارد به شدت کاهش یافته است.

 

 

موزاییک پلیمری چهارخونه  باتوجه به طرح ساده و عامه پسند خود طرفداران بسیاری داشته و جلوه بصری خیره کننده ای درمحیط اطراف خود ایجاد میکند.

این موزاییک پلیمری درچهاررنگ سفید ، طوسی ،قرمز و زرد تولید و به سراسر کشور ارسال میشود .

این کفپوش پلیمری یک محصول فوق العاده است که به راحتی می توانید یک محوطه سازی لاکچری برای باغ، ویلا، حیاط، پشت بام، روف گاردن، پیاده رو، پارکینگ و … خود داشته باشید.

از عواملی که روی قیمت موزاییک پلیمری تاثیر گذار است، استفاده از متریال های مختلف در آن است که برخی از تولید کنندگان با استفاده از متریال های نامرغوب کیفیت محصول را به شدت کاهش داده و قیمت را نیز کاهش می دهند و محصول را با همان شکل ظاهری اما باطن کاملا نامرغوب به مشتریان می فروشند.

 

 

گروه بازرگانی موتا موزاییک این کفپوش های پلیمری را با متریال درجه یک، دستگاه های استاندارد و افراد متخصص تولید کرده و به صورت درجه یک و با قیمت بسیار مناسب روانه بازار می کند.

گروه بازرگانی موتا موزاییک فقط با یک تلفن این محصولات را مستقیم از درب کارخانه به درب پروژه شما ارسال میکند پس به راحتی با خیال راحت می توانید با مجموعه ما تماس گفته و پس از ثبت سفارش به صورت تلفنی محصول را با خیال راحت به صورت درجه یک و صحیح و سالم در محل پروژه خود تحویل بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *