جستجو کردن

قیمت خرید موزاییک پلیمری پوست ماری با فروش عمده و باورنکردنی

موزاییک پلیمری طرح پوست ماری محصولی از رابین کفپوش است که طرفداران زیادی دارد و این موزاییک دارای طیف رنگی گسترده ای از جمله سفید، قرمز، زرد، طوسی، آجری، آبرنگی مشکی، آبرنگی قرمز، نسکافه ای میباشد و این موزاییک پلیمری  به روش ویبره ای تولید میشود و حداکثر جذب آب آن کمتر از ۱% میباشد.

 

 

ویژگی های موزاییک پلیمری پوست ماری

یکی از ویژگی های بارز موزائیک پلیمری مقاومت بالا به رطوبت و حرارت است و این ویژگی موجب می شود که این نوع موزائیک ها برای استفاده در حمام، آشپزخانه یا سرسراهای بیرونی مناسب باشند.

بنابراین با انتخاب موزائیک پلیمری، می توانید مطمئن باشید که تا مدت ها زیبایی و کیفیت فضای داخلی خود را حفظ خواهید کرد.

تنوع در طرح ها و ظاهر موزاییک پلیمری با طرح پوست ماری می تواند مهم باشد تا بتوانید انتخاب دلخواه خود را انجام دهید.

از طرح های طبیعی و واقع گرایانه تا طرح های زنده و رنگارنگ، تنوع در طرح ها بسیار است و شما را به خرید موزاییک مورد علاقه خود ترغیب می کند.

 

 

قیمت بهترین موزاییک پلیمری پوست ماری نیز اهمیت دارد  مقایسه قیمت های مختلف قبل از خرید انجام دهید و به خوبی از کیفیت و قیمت معامله خود اطمینان حاصل کنید.

افرادی که قصد استفاده از موزاییک های پلیمری را برای فضاهایی مثل روف گاردن، باغ، حیاط، پارکینگ و … دارند میتوانند علاوه بر استفاده از ابعاد استاندارد موجود 60*30، 40*40 ، 40*60 ، 50*50 و 60*60 ابعاد و طرح های موزاییک پلیمری دلخواه خود  را حتی در ابعاد ویژه و بزرگ به موتا موزاییک سفارش دهند.

 

 

مزیت های موزاییک پلیمری پوست ماری

حداقل مقاومت خمشی آن 35 مگاپاسکال، مقاومت سایشی حداکثر 40 میلیمتر طول سایش هر نمونه، جمع شدگی خطی حداکثر 20 میلیمتر، حداکثر جذب آب کمتر از 1%، حداقل مقاومت فشاری حاصل از لغزه گیری 30 مگاپاسکال و مقاومت در برابر ذوب و بخبندان بعد از 60 سیکل یخبندان بدون آسیب است و وزن هر مترمربع این محصول 50 کیلوگرم می‌باشد.

کفپوش بتنی طرح پوست ماری، به دلیل استفاده از مواد افزودنی و چسب بتن، ویژگی‌های مقاومت برشی، فشاری و سایشی بالایی دارد که استفاده از چسب بتن و مواد افزودنی در این کفپوش، باعث افزایش اتصال و متراکم شدن مخلوط بتن می‌شود.

 

 

استفاده از تک لایه در کفپوش بتنی پوست ماری به ایجاد سطحی یکپارچه و بدون اتصالات ضعیف بسیار کمک می‌کند. این ویژگی به محصول اصلی استحکام و پایداری بیشتری می‌بخشد.

علاوه بر این کفپوش بتنی پوست ماری دارای مقاومت برشی بالا است که به معنای توانایی مقاومت در برابر نیروهای خمشی است.

همچنین مقاومت فشاری و سایشی بالای آن نشان دهنده توانایی کفپوش در مقابله با فشار و سایش بوده و مقاومت طولانی مدت را تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *