جستجو کردن

خرید و فروش موزاییک پلیمری طرح خورشیدی با شرایط فوق العاده و استثنایی

موزاییک‌ها یکی دیگر از انواع سنگ‌های محوطه و کف هستند که از قطعات کوچک سنگ‌های طبیعی یا مصنوعی تشکیل شده‌اند که این موزاییک‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند و می‌توانند به زیبایی محوطه و کف سازی ساختمان کمک کنند.

موزاییک پلیمری خورشیدی کفپوش بسیار پر فروش بوده و به خاطر زیبایی و خاص بودن این طرح طرف داران زیادی را دارد و مناسب برای سنگ‌فرش معابر و موزاییک حیاط می باشد. این محصول دارای طیف رنگبندی گسترده ای است و به روش ویبره ای تولید می شود.

 

 

موزاییک پلیمری از ترکیب مواد شیمایی و معدنی همچون سیمان سفید، ماسه، پودر سنگ و رنگ های مصنوعی، طی فرایند پلیمریزاسیون ساخته می شود و موزاییک پلیمری دارای تنوع طرح و رنگ های زیادی است.

مزیت های موزاییک پلیمری خورشیدی

موزاییک پلیمری طرح خورشید، در ابعاد ۴۰ در ۴۰ سانت با وزن ۵۰ کیلوگرم، قابلیت سفارشی سازی با رنگ دلخواه شما، دارای مقاومت سایشی بالا و قدرت جذب آب کم، مناسب برای کفپوش باغ، ویلا، حیاط منازل، کف آشپزخانه، راهرو ها و محوطه سازی.

 

 

موزاییک پلیمری طرح خورشید در برگیرنده طرح ربع یک دایره میباشد که با قرار دادن به صورت قرینه یک دایره کامل را ترسیم میکند که در رنگ های متنوع و مرسوم سفید – خاکستری – خردلی – گلبهی و رنگ های دلخواه شما موجود میباشد.

ویژگی های موزاییک پلیمری طرح خورشید

موزاییک پلیمری طرح خورشید در ابعاد ۴۰ در ۴۰ سانت با وزن ۵۰ کیلوگرم (هر متر مربع) قابل ارائه و عرضه است.

 

 

این موزاییک در رنگ های سفید – خاکستری – خردلی – گلبهی و رنگ های دلخواه شما موجود می باشد.

این محصول به عنوان کفپوش باغ، ویلا، حیاط منازل، کف ویلا و معابر و همچنین جهت پیاده رو سازی و محوطه سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

موزاییک پلیمری به دلیل جذب آب پایین و ساختار بسیار مقاوم خود،برای مناطق پر بارندگی و یخبندان انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

 

 

از مزایای موزاییک پلیمری میتوان مقاومت بالا، جذب آب پایین، مقاوم در برابر شرایط مختلف جوی و تنوع طرح و رنگ را نام برد.

موزاییک مدل خورشیدی ساخته شده از مواد بتن پلیمری مقاوم در برابر سرما و گرما  و تمامی عوامل محیطی گزینه ای مناسب برای مناطق سردسیر و گرمسیر میباشد که طول عمر بسیار بالایی دارد.

این موزاییک های بتن پلیمری مناسب برای محوطه باغ و ویلا،حیاط آپارتمان ها و منازل مسکونی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *