جستجو کردن

خرید و قیمت موزاییک پلیمری طرح سیستان + فروش ارزان و عمده

موزاییک پلیمری نوعی سنگ مصنوعی است که از ترکیب بتن و مواد پلیمری ساخته می‌شود و از زیرشاخه‌های بتن خود متراکم به شمار می‌رود.

موزاییک پلیمری طرح سیستان یا سنگ مصنوعی طرح سیستان ابعاد 40*40 سانتی متر مربع زمینه رنگ سفید و ضخامت 2.5 تا 3 سانتی متر این محصول را تحت انواع سمنت پسلاست ، سنگ پلیمری و یا موزاییک نانویی هم معرفی می شود و بیشتر در چهار رنگ قرمز ، زرد ، سفید و طوسی تولید می شود.

 

 

مواد تشکیل دهنده موزاییک پلیمری طرح سیستان

سیمان ، رزین مخصوص سنگ مصنوعی ، سنگ های دانه بندی شده و رنگدانه های صنعتی می باشد. از این محصول برای محوطه سازی پارکینگ ، حیاط ، پیاده رو ، پارک ، ویلا و باغ استفاده می شود.

موزاییک پلیمری،مدل سیستان که با نام سطح چهارخانه ای نیز شناخته می شود در چهار رنگ سفید، طوسی، زرد و قرمز تولید و به بازار عرضه می گردد.

این رنگ‌ها، با توانایی ترکیب شدن با سایر عناصر محیطی به طراحی و زیبا‌سازی فضاهای مختلف کمک می‌کنند.

 

 

قیمت موزائیک سیستان و یا چهارخانه ای با توجه به رنگ بندی آن متفاوت می باشد که ارزان ترین آن رنگ طوسی و گران ترین رنگ قرمز می باشد.

این نوع موزائیک از مواد پلیمری ساخته شده و دارای ویژگی هایی چون سبکی، مقاومت در برابر آب، سادگی در نصب و نگهداری و همچنین قابلیت تنوع در طرح ها و رنگ ها می باشد.

مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف انتقال حرارت از ویژگی های مهم این محصول است که این خاصیت باعث می شود که می توان از این موزائیک در مناطق مختلفی با شرایط آب و هوایی متفاوت استفاده کرد.

 

 

کاربردهای موزاییک پلیمری طرح سیستان

حیاط و ایوان منازل
پشت بام و روف‌ گاردن‌های مدرن
پارکینگ‌ها
فضای باغ و ویلا
محوطه‌سازی دور استخرها

 

 

ویژگی‌های برجسته موزاییک پلیمری طرح سیستان

سطح ضد لغزش برای امنیت بیشتر
مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
دوام و استحکام بی‌نظیر برای استفاده طولانی‌مدت

با توجه به ویژگی‌هایی چون استحکام، دوام و طول عمر بالا می‌توان گفت قیمت موزاییک پلیمری مناسب و مقرون به صرفه است.

موزاییک‌های پلیمری چسبندگی بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان به راحتی از سطح جدا نمی‌شوند و در صورت اجرا و نصب موزاییک پلیمری در شرایط استاندارد طول عمر و ماندگاری این موزاییک‌ها بسیار بالا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *