جستجو کردن

خرید موزاییک پلیمری طرح چرمی حاشیه دار + قیمت فروش استثنایی و عالی

سنگ مصنوعی طرح چرمی حاشیه دار ضخامت 2.5 تا 3 سانتی متر این محصول را تحت انواع سمنت پسلاست ، سنگ پلیمری و یا موزاییک نانویی هم معرفی می شود.

مواد تشکیل دهنده: سیمان ، رزین مخصوص سنگ مصنوعی ، سنگ های دانه بندی شده و رنگدانه های صنعتی می باشد که از این محصول برای محوطه سازی پارکینگ ، حیاط ، پیاده رو ، پارک ، ویلا و باغ استفاده می شود.

 

 

موزائیک پلیمری چرمی حاشیه دار که با نام های موزایک قاب دار یا موزایئک دورقابی کتیبه نیز شناخته می شود در چهار رنگ سفید، طوسی، زرد و قرمز تولید و به بازار عرضه می گردد.

موزاییک پلیمری طرح چرمی حاشیه دار به دلیل اینکه دارای حاشیه می باشد، جلوه ی زیبایی برای محوطه ایجاد می کند و دارای مقاوم در برابر سرما و گرما و نفوذ کم آب است.

این مدل موزاییک به دلیل طرح ساده و زیبایی که دارد از پرفروش ترین موزائیک های پلیمری به حساب می آیند که در دو ابعاد 40×40 و 50×50 سانتیمتر در مجموعه موتا کو تولید می گردد.

 

 

مدل چرمی حاشیه دار در ابعاد 40×40 ، عمدتا برای فضاهای کوچک و یا متوسط مورد استفاده قرار می گیرد و سایز 50×50 سانتیمتر آن برای محوطه سازی باغ و ویلا و فضاهای بزرگتر کاربرد دارد.

موارد استفاده از موزاییک پلیمری طرح چرمی حاشیه دار

موزاییک پلیمری چرمی حاشیه دار در جاهای مختلف قابل نصب و استفاده می باشد که به چند مورد از آن اشاره شده است:

 

 

حیاط ساختمان

پیاده رو

پشت بام

پارکینگ

محوطه سازی باغ و ویلا

پارک ها

قیمت این محصول با توجه به رنگ بندی تعیین می گردد که ارزان ترین آن رنگ طوسی و گران ترین رنگ قرمز می باشد.

موزاییک پلیمیری یا سنگ مصنوعی، با طرح چرمی حاشیه دار، در عین سادگی طرح، یکی از زیباترین محصولات کف پوش گروه تولیدی یاقوت می باشد.

 

 

ویژگی های موزاییک پلیمری چرمی حاشیه دار

این طرح از کف پوش با داشتن حاشیه های منظم، جلوه چشم نوازی به محوطه منزل، محل کار و پیاده رو ها خواهد داد. نگاه کوتاهی به گالری تصاویر پروژه های انجام شده این محصول، گواه این مدعی است.

قیمت رقابتی، کیفیت صادراتی و رنگ بندی متنوع از دیگر خصوصیاتیست که محصولات گروه تولید یاقوت را از دیگر رقبا متمایز می کند.

این موزاییک‌ها دارای نرخ نفوذ آب کمتر از 3 درصد هستند و به همین خاطر به هیچ عنوان دچار خزه و شوره و فرسایش نخواهند شد.

نفوذ بسیار کم آب به داخل این موزاییک‌ها، میزان شکنندگی را بسیار کاهش داده است و سرما و گرما باعث ایجاد انقباض و انبساط در آن نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *