جستجو کردن

قیمت موزاییک پلیمری کرج با کیفیت ارزان + عمده و به صرفه

ولید کننده موزاییک پلیمری در اصل یکی از انواع سنگ مصنوعی می باشد که با تغییر ساختار مولکولی سیمان و انجام فرایند پلیمریزاسیون و به وجود آمدن شبکه ی زنجیره ای مقاوم و مستحکم در سیمان تشکیل شده است.

این فرایند باعث کریستاله شدن سیمان و به وجود آمدن شبکه ی بلوری در آن می شود و در آخر موزاییک به دست آمده به استحکام و مقاومتی در حدود 2 برابر بیشتر از بتن می شود.

در چنین حالتی این نوع موزاییک از نظر استحکام و مقاومت با تعداد زیادی از سنگ های طبیعی برابر است.

سازنده محصولات پلیمری این نوع موزاییک یا سنگ مصنوعی مخلوطی از بتن و پلیمر میباشد.

 

 

مزیت های موزاییک پلیمری کرج

که ترکیب های رنگی بسیار جذاب و شبیه به سنگ های طبیعی را در خود دارد به علاوه به دلیل بالا بودن استحکام این نوع موزاییک در مقابل شرایط آب و هوایی و یا جوی نامناسب مثلا 50 درجه زیر صفر سبب شده است.

که این محصول در طی زمان کم و کوتاهی بتواند جایگزین بسیاری از دیگر سنگ های مصنوعی یا طبیعی بشود.

موزاییک پلیمری با تغییراتی در مواد اولیه و فرآیند پلیمریزاسیون تولید می‌شود که منجر به ایجاد شبکه‌های بلوری متصل به هم در سیمان می‌گردد.

 

 

این فرآیند باعث تبلور و کریستاله شدن سیمان شده و ساختاری شیمیایی بسیار منظم ایجاد می‌کند که به استحکام و مقاومت بالای محصول نهایی منجر می‌شود.

مواد اصلی تشکیل‌دهنده موزاییک پلیمری شامل ماسه، سیمان، رزین (فوق روان‌کننده پلیمری) و رنگدانه‌های شیمیایی یا پیگمنت‌ها هستند که در رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، سفید، مشکی و زرد موجودند.

به دلیل ماهیت مواد اولیه و روش تولید خاص، موزاییک پلیمری می‌تواند در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه شود.

 

 

ویژگی های موازییک پلیمری

موزاییک پلیمری همانطور که گفته شد به دلیل نحوه تولید و ساخت آن یکی از مقاوم ترین محصولات بتنی است از همین رو در شرایط آب و هوایی مختلف، خصوصا در شرایط یخبندان و سرما مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

همچنین کفپوش بتنی پلیمری حرارت های بسیار بالا تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد را هم بدون آسیب دیدگی تحمل می کند.

از دیگر ویژگی های موزاییک پلیمری می توان به رخنه نکردن آب در داخل این موزاییک ها اشاره کرد به طوری که درصد جذب آب آنها، چیزی در حدود کمتر از ۳٪ برآورد شده است.

 

 

به طور کلی دلیل این ویژگی ها تراکم چشمگیر ساختار این نوع موزاییک است.

موزاپیک پلیمری دارای تنوع رنگ و نقش های بسیاری است و لازم به ذکر است که رنگ های استفاده شده در این موزاییک ها به صورت عمقی و از انواع معدنی بوده و در مقابل نور و اشعه ی خورشید و تغییرات دما مقاوم بوده و تا مدت ها براقیت و شفافیت خود را از دست نمی دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *