جستجو کردن

خرید و قیمت موزاییک پلیمری طرح طنابی 40 در 40 + فروش ویژه

موزاییک پلیمری طرح طنابی 40 در 40 با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پلیمری تولید می‌شود که تضمین‌کننده کیفیت و دوام بالا است.

طراحی طرح طنابی این موزاییک به خوبی می‌تواند به فضاها جلوه‌ای طبیعی و زیبا ببخشد و در عین حال، قابلیت تطبیق با انواع سبک‌های دکوراسیون را دارد.

یکی از مزایای بارز موزاییک پلیمری طرح طنابی قیمت موزاییک پلیمری است که در مقایسه با مواد دیگر به دلیل فرآیند تولید اقتصادی و ویژگی‌های متنوع، مقرون به صرفه و مناسب است.

 

 

این قیمت مناسب همراه با ویژگی‌های استثنایی مانند مقاومت در برابر شرایط مختلف جوی و سادگی در نصب و نگهداری، موزاییک پلیمری طرح طنابی را به گزینه‌ای جذاب و اقتصادی برای پروژه‌های مختلف تبدیل کرده است.

کاربردهای موزاییک پلیمری طرح طنابی 40 در 40

موزاییک پلیمری  طرح طنابی عمدتا برای حیاط منزل ، محوطه ویلا ، محوطه پارک، محوطه باغ ،  پیاده رو ، روف گاردن و …استفاده می شود.

این نوع موزاییک برای مناطق سردسیر  و گرمسیر بسیار مناسب تر از موزاییک های غیر پلیمری است .

موزاییک پلیمری یکی از انواع سنگ مصنوعی می باشد که در فرایند تولید آن علاوه بر شن و ماسه و سیمان و پودر سنگ از مواد پلیمری و رنگ نیز استفاده شده است .

 

 

در فرایند تولید موزاییک پلیمری ساختار مولکولی سیمان تغییر یافته و طی فرایند پلیمریزاسیون شبکه ی زنجیره ای مقاوم و مستحکم در سیمان تشکیل می شود .

این فرایند باعث کریستالیزه شدن سیمان و به وجود آمدن شبکه ی بلوری در آن میشود و نهایتا موزاییک تولید شده دارای استحکام و مقاومتی نزدیک به 2 برابر موزاییک معمولی است. .

این نوع موزاییک مخلوطی از بتن و پلیمر میباشد و می تواند در ترکیب های رنگی بسیار جذاب و شبیه به سنگ های طبیعی تولید شود.

 

 

عوامل موثر در کیفیت موزاییک پلیمری طرح طنابی 40 در 40

1- کیفیت مواد اولیه مورد استفاده

2- اختلاط مناسب مواد اولیه

3- کالیبره بودن دستگاه هها و ماشین آلات خط تولید

موزاییک پلیمری طرح طنابی 40 در 40 با قطر 2.5 تا 3 سانتی به خاطر زیبایی و خاص بودن این طرح طرفداران زیادی را دارد و این محصول دارای طیف رنگبندی گسترده ای است و به روش ویبره ای تولید می شود.

 

 

مقاومت سایشی آن ۴۰ میلیمتری است و دارای قدرت جذب آب آن ۱% است و مقاومت در برابر ذوب و یخبندان شدن آن تا ۶۰ سیکل یخبندان است که وزن هر متر مربع آن ۵۰ کیلوگرم است.

با انتخاب موزاییک پلیمری طرح طنابی 40 در  40 از زیبایی، دوام و کیفیت بی‌نظیر آن لذت ببرید و فضایی شگفت‌انگیز و مقاوم را برای سال‌های متمادی تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *