جستجو کردن

خرید موزاییک پلیمری طرحدار 40 در 40 + فروش استثنایی و به صرفه

موزاییک پلیمری طرحدار 40 در 40 از محصولات به شدت محبوب و پرفروش پلیمری که به خصوص از کفپوش های بسیار مورد علاقه دوستان ساده پسند جهت کفسازی محوطه می باشد.

به همین جهت بسیار به عنوان موزاییک حیاط، باغ، ویلا، پشت بام، روف گاردن، پیاده رو، پارکینگ و … استفاده می شود که نام اصلی این موزاییک، سنگ مصنوعی است که به دلیل استفاده از افزودنی های بتنی در متریال آن به موزاییک پلیمری در بازار معروف شده است.

 

 

ویژگی های موزاییک پلیمری طرحدار 40 در 40

مقاومت دمایی بسیار خوب که به راحتی در نواحی سردسیر و گرمسیر استفاده کنید

جذب آب به شدت پایین

دارای طرح و رنگ بندی بسیار بالا

وزن سبک

حمل و نقل آسان

 

 

همچنین ترکیبات موزاییک پلیمری به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که در برابر فشار، کشش و خم شدن مقاومت زیادی از خود نشان دهند از این رو این نوع موزاییک‌ها برای در برابر انقباض و انبساط عملکرد بسیار خوبی دارند و برای مناطق سردسیر و مناطق گرمسیر مناسب‌اند به گونه‌ای که تا دمای 50 درجه زیر صفر و در کویر سالم باقی می‌مانند.

جذب آب موزاییک پلیمری طرحدار 40 در 40 بسیار پایین بوده و حدود کمتر از ۲ درصد برآورد شده است.

شرکت در تولید محصولات خود کیفیت را اصل قرار می‌دهد بدین جهت برای ساخت موزاییک‌های پلیمری نیز از دستگاه‌های تمام اتوماتیک ایتالیایی استفاده نموده تا کیفیت و کارایی محصولاتش را تا حد امکان افزایش دهد.

رزین مصرفی در این محصول موجب پیوند مولکولی بین ذرات سیمان و رزین شده که باعث استحکام و همچنین مقاومت در برابر هوای سرد و زیر صفر می‌شود.

 

 

استفاده از اسکوپ سنگ جهت چسبندگی به کف جز ملزومات این نوع محصول میباشد

استفاده از پیگمنت های رنگی با کیفیت های عالی درجه یک خارجی به این نوع کفپوش موجب ماندگاری رنگ و دوام در برابر اشعه های آفتاب می‌شود.

کاربرد های موزاییک پلیمری طرحدار 40 در 40

موزاییک پلیمری طرحدار 40 در 40 در انواع رنگ مانند سفید، قرمز، زرد، طوسی، مشکی و …  تولید می‌گردد و افرادی که قصد استفاده از موزاییک های پلیمری را برای فضاهایی مثل روف گاردن، باغ، حیاط، پارکینگ و … دارند توصیه می شود که از این نوع موزاییک های پلیمری طرحدار استفاده کنند.

 

 

در هنگام خرید موزاییک پلیمری طرحدار 40 در 40 توجه به مشخصات فنی محصول ضروری است و محصولاتی با مقاومت فشاری و خمشی پایین‌تر ممکن است در بلندمدت دوام نداشته باشند.

بنابراین بهتر است موزاییکی با مقاومت فشاری حداقل ۶۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و مقاومت خمشی ۱۵۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *