جستجو کردن

راهنمای خرید موزاییک پلیمری طرح پارکت + قیمت عالی

موزاییک پلیمری طرح پارکت به عنوان کفپوشی زیبا، تکمیل کننده دکوراسیون خانه شما می باشد‌ و جزو مصالح ساختمانی پرطرفدار محسوب می شود.

موزاییک پلیمری طرح پارکت

موزاییک پلیمری طرح پارکت

موزاییک پلیمری طرح پارکت از جمله شیک ترین و زیباترین انواع موزاییک برای کف خانه ها به شمار می رود که طرح و رنگبندی متفاوتی داشته و سایز آن معمولا از 40×40 تا 80×80 سانتیمتر است.

این دسته از مصالح ساختمانی با استفاده از دستگاه های مدرن و با استفاده از تکنولوژی روز ساخته می شوند به همین دلیل از درجه کیفیت بالایی برخوردار هستند.

شرکت های مختلفی وجود دارند که در زمینه مورد نظر توانسته اند با تولید موزاییک مرغوب خود رضایت مشتریان را کسب نمایند و همچنین مصالح ساختمانی مدرن را تولید کنند.

استفاده از موزاییک های مورد نظر می تواند محیط خانه شما را دو چندان کند.

مشخصات موزاییک پلیمری طرح پارکت

مشخصات موزاییک پلیمری طرح پارکت

از جمله ویژگی و مشخصات موزاییک پلیمری طرح پارکت می توان به کیفیت و دوام بسیار خوب آن با توجه به مواد اولیه درجه یک به کار رفته در این مصالح اشاره نمود.

برخی دیگر از مهم‌ ترین مشخصات موزاییک طرح پارکت عبارتند از:

  • استفاده از آن ها نیاز به هیچگونه بند کشی ندارد.
  • قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح را دارد.
  • میزان جرم گیری این دسته از مصالح نیز بسیار پایین است.
  • اندازه و ابعاد مختلفی دارد که بسته به محیط مورد نظر می توان از آن استفاده نمود.
  • در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و شرایط مختلف جوی، هوای بسیار گرم و سرد مقاومت بی نظیری از خود نشان می دهد.
  • خاصیت ضد حریق دارند و در برابر آتش نیز دوام بالایی دارند.

خرید موزاییک پلیمری طرح پارکت

خرید موزاییک پلیمری طرح پارکت

برای خرید موزاییک پلیمری طرح پارکت لازم است که نکاتی را مد نظر قرار داد تا بتوان اصل آن را با اطمینان خریداری نمود.

در انتخاب موزاییک مورد نظر قبل از هر چیز فروشندگان مطمئن را انتخاب نمایید به این دلیل که مراکز و فروشندگان معتبر همیشه کیفیت اعلا را به مشتری عرضه می دارند.

برای این که به انتخابی درست دست یابید همیشه به دنبال بهترین برند، استانداردترین بسته بندی و تازه ترین کیفیت موزاییک باشید.

توجه داشته باشید که اندازه و تعداد موزاییک را متناسب با نیاز و پروژه ساختمانی خود تهیه کنید تا در ادامه با کمبود مصالح نام برده مواجه نشوید.

قیمت موزاییک پلیمری طرح پارکت + خرید و فروش

قیمت موزاییک پلیمری طرح پارکت + خرید و فروش

قیمت موزاییک پلیمری طرح پارکت متفاوت است چرا که هم انواع مختلف دارد و از هم از نظر کیفی و برند تفاوت هایی دارند.

نرخ این نوع موزاییک تقریبا بین 68.000 تومان تا 173.000 تومان می باشد که این قیمت تقریبی و بر حسب مترمربع در نظر گرفته شده است.

امروزه عوامل مختلفی باعث گران شدن و افزایش نرخ مصالح ساختمانی می شوند که می توان به نوسان ارز و دلار، وجود واسطه، بسته بندی و هزینه حمل و نقل اشاره کرد.

برای آگاهی و مشاوره در مورد موزاییک پلیمری شما نیازمند به مشاور در این حوزه هستید تا بتوانید اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید.

ما برای سهولت کار شما و همچنین خرید و استعلام قیمت دقیق موزاییک طرح پارکت پیشنهاد می کنیم که با مشاورین و همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات جامعی در این حوزه به دست آورید.

یک پاسخ

  1. مجموعه صنعتی موتا موزاییک در راستای تامین بهترین محصولات پلیمری و با توجه به سلیقه مشتریان خود سعی در تسهیل کردن تامین این محصول برای مشتران خود دارد و پر قدرت در تلاش است .
    با کمک پشتیبانان مجموعه موتا خریدی تضمینی رو تجربه خواهید کرد.
    محصولات موزاییک پلیمری یک کار فانتزی و شیک می باشد و دارای مزایای زیادی از جمله تنوع بالا در طرح و رنگ و ابعاد می باشد، مقاومت حرارتی ، فشاری ، رطوبتی و سایشی و مزیت قابل ملاحظه آن قیمت مناسب و ارزان آن است و نصب راحتی دارد و افرادی هم که این محصول را انتخاب می کنند ظاهر زیبای مکانی که قصد زیباسازی آن را دارند، بسیار اهمیت دارد. مجموعه موتا در نظر دارد برای تمام مشتریان خدمات با کیفیت ارائه کند و چه کسانی که خرید عمده دارند و چه خانواده هایی که خرید جزء دارند، حمایت می کند و از 1 مترمربع تا بی نهایت می توانید ثبت سفارش داشته باشید.
    همچنین مجموعه موتا از دوستانی که نمیدانند چه کسب و کاری را استارت بزنند و به درآمد های بالا برسند، حمایت می نماید. کافی ست با ما ارتباط بگیرید.
    عصری نوین با موزاییک های نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *