جستجو کردن

بهترین موزاییک پلیمری طرح چرمی + قیمت خرید عالی

موزاییک پلیمری طرح چرمی نوعی موزاییک است که با استفاده از تکنولوژی بتن خود متراکم تولید می شود. این نوع موزاییک از طیف رنگ های مقاوم در برابر شرایط جوی و تابش نور مستقیم خورشید استفاده می کند و دارای قابلیت خود پاک شوندگی است.

در این مقاله به بررسی فرآیند تولید، ویژگی ها و کاربردهای موزاییک پلیمری طرح چرمی پرداخته می شود.

موزاییک پلیمری طرح چرمی

موزاییک پلیمری طرح چرمی

تولید موزاییک پلیمری طرح چرمی با استفاده از تکنولوژی بتن خود متراکم انجام می شود. در این فرآیند، مواد خام شامل سیمان، آب، پودرهای معدنی و مواد افزودنی استفاده می شوند. پس از ترکیب این مواد و مخلوط شدن به طور کامل، ماسه و گرانول های رنگی به آن اضافه می شوند. سپس مواد ترکیبی به صورت آزمایشی در قالب های مناسب ریخته می شوند و در دمای مناسبی برای مدت زمان مشخصی خشک می شود. پس از خشک شدن کامل، قطعات موزاییک برای پایان دهی و پرداخت نهایی به مراحل بعدی انتقال می یابند.

موزاییک پلیمری طرح چرمی برای دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف مانند رستوران ها، هتل ها، مراکز خرید و خانه ها بسیار مناسب است. با طراحی های چرمی این نوع موزاییک، فضا را زیبا، شیک و دلنشین می کند.

با توجه به مقاومت بالای موزاییک پلیمری طرح چرمی در برابر عوامل جوی، می توان از آن برای دکوراسیون نماهای سطحی خارجی مانند ساختمان ها، دیوارها و محوطه های بیرونی استفاده کرد.

با توجه به مقاومت موزاییک پلیمری طرح چرمی در برابر رطوبت و خوردگی، می توان از آن برای دکوراسیون سطوح داخلی استخرها استفاده کرد. این نوع موزاییک زیبا و عملکرد بالایی در برابر آب دارد.

مشخصات موزاییک پلیمری طرح چرمی

مشخصات موزاییک پلیمری طرح چرمی

ویژگی های موزاییک پلیمری طرح چرمی به شرح زیر است:

1. مقاومت در برابر شرایط جوی و تابش نور مستقیم خورشید: این نوع موزاییک، به دلیل استفاده از طیف رنگ های مقاوم در برابر شرایط جوی سخت و تابش نور مستقیم خورشید، مقاومت بالایی در برابر فرسایش و تغییر رنگ دارد. این ویژگی از آنجا نشأت می گیرد که مواد مورد استفاده در تولید این موزاییک مقاومت بالایی در برابر تغییرات دما، رطوبت و تابش نور دارند.

2. خود پاک شوندگی: یکی از ویژگی های منحصر به فرد موزاییک پلیمری طرح چرمی، قابلیت خود پاک شوندگی آن است. به علت طراحی و بافت منحصر به فرد این نوع موزاییک، ذرات گرد و غبار و لکه های روزمره به راحتی از سطح آن جدا می شوند و با بارش باران و تمیز شدن خودکار نیز می توان به آسانی نمود.

3. بافت داخلی: موزاییک پلیمری طرح چرمی دارای یک بافت داخلی است که می تواند به عنوان یک عامل آکوستیک عمل کند. این بافت داخلی، صدا را تبدیل به انرژی حرارتی می کند و در نتیجه به افزایش کیفیت صدا و جلوگیری از تراکم صوت کمک می کند.

خرید موزاییک پلیمری طرح چرمی

خرید موزاییک پلیمری طرح چرمی

موزاییک پلیمری طرح چرمی با بهره گیری از تکنولوژی بتن خود متراکم تولید می شود و به لطف ویژگی های منحصر به فرد مانند مقاومت در برابر شرایط جوی و تابش نور مستقیم خورشید، خود پاک شوندگی و بافت داخلی، برای دکوراسیون داخلی و خارجی فضاهای مختلف بسیار مناسب است. در اضافه به این، موزاییک پلیمری طرح چرمی به عنوان یک انتخاب مناسب برای دکوراسیون سطح داخلی استخرها نیز مطرح است. این نوع موزاییک با ترکیب زیبا و عملکرد بالا، زیبایی و شکوه به فضا ها می بخشد.

موزاییک پلیمری طرح چرمی در کفپوش های داخلی و خارجی استفاده می شود. با طراحی های منحصر به فرد این نوع موزاییک، می توان فضای کف را زیبا و جذاب کرد و همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش و خراش دارند.

موزاییک پلیمری طرح چرمی می تواند به عنوان دیوارپوش در فضاهای مختلف مانند حمام ها، آشپزخانه ها و نمای ساختمان ها استفاده شود. با ویژگی های مقاومت در برابر رطوبت و ضد آب، موزاییک پلیمری طرح چرمی مناسب برای محیط های با شرایط خاص است.

قیمت موزاییک پلیمری طرح چرمی + خرید و فروش

قیمت موزاییک پلیمری طرح چرمی + خرید و فروش

موزاییک پلیمری طرح چرمی می تواند در طراحی های بیرونی مانند نمای ساختمان ها، پارکینگ ها و فضاهای باز استفاده شود. با مقاومت در برابر عوامل جوی و سایر شرایط آب و هوایی، موزاییک پلیمری طرح چرمی برای طراحی های بیرونی بسیار مناسب است.

موزاییک پلیمری طرح چرمی می تواند به عنوان عنصر تزئینی در طراحی های داخلی مانند پشت پنل تلویزیون، نیمکت ها، میزها و طراحی های دیگر استفاده شود. این نوع موزاییک با طرح های شیک و جذاب به کنتراست صحنه های دیگر فضا می ایستد و به آن زیبایی و جذابیت می بخشد.

نتیجه گیری: موزاییک پلیمری طرح چرمی با ویژگی های منحصر به فرد مانند مقاومت در برابر شرایط جوی، خود پاک شوندگی و بافت داخلی، علاوه بر استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی، می تواند در کفپوش ها، دیوارپوش ها و طراحی های داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع موزاییک با طرح های جذاب و منحصر به فرد، به فضا ها زیبایی و استایلی خاص می بخشد. با استفاده از موزاییک پلیمری طرح چرمی، می توانید یک فضای زیبا به همراه کارایی و عملکرد بالا را ارائه دهید.

یک پاسخ

  1. مجموعه صنعتی موتا موزاییک در راستای تامین بهترین محصولات پلیمری و با توجه به سلیقه مشتریان خود سعی در تسهیل کردن تامین این محصول برای مشتران خود دارد و پر قدرت در تلاش است .
    با کمک پشتیبانان مجموعه موتا خریدی تضمینی رو تجربه خواهید کرد.
    محصولات موزاییک پلیمری یک کار فانتزی و شیک می باشد و دارای مزایای زیادی از جمله تنوع بالا در طرح و رنگ و ابعاد می باشد، مقاومت حرارتی ، فشاری ، رطوبتی و سایشی و مزیت قابل ملاحظه آن قیمت مناسب و ارزان آن است و نصب راحتی دارد و افرادی هم که این محصول را انتخاب می کنند ظاهر زیبای مکانی که قصد زیباسازی آن را دارند، بسیار اهمیت دارد. مجموعه موتا در نظر دارد برای تمام مشتریان خدمات با کیفیت ارائه کند و چه کسانی که خرید عمده دارند و چه خانواده هایی که خرید جزء دارند، حمایت می کند و از 1 مترمربع تا بی نهایت می توانید ثبت سفارش داشته باشید.
    همچنین مجموعه موتا از دوستانی که نمیدانند چه کسب و کاری را استارت بزنند و به درآمد های بالا برسند، حمایت می نماید. کافی ست با ما ارتباط بگیرید.
    عصری نوین با موزاییک های نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *