جستجو کردن

من موزاییک پلیمری هستم می خوای با من ثروتمند بشی

من موزاییک پلیمری هستم می خوای با من ثروتمند بشی

 خیلی از انسانها من رو با موزاییک معمولی اشتباه می گیرند یا با موزاییک های پلاستیکی با خودشون میگن این پلاستیکی  حتما استحکام نداره.

اما من همینجا محکم میگم نه !

من (موزاییک پلیمری)  همون موزاییک های قدیمی هستم که در تولید من از افزودنی های بتنی استفاده شده که این افزودنی ها باعث مزایای زیادی در من شده است از جمله :

مقاومت دمایی و فشاری

جذب آب کمتر از 2%

مقاومت سایشی

مقاومت در برابر شکنندگی

فرآیند تولید من هم ویبره ای  هست. در ضمن علاوه بر مزایا که گفتم قیمت مناسب ، تنوع در طرح ، رنگ و ابعاد باعث محبوبیت من شده است.

می خوام بگم حالا  من در کجا ها کاربردی هستم :

پارکینگ ها

رمپ

پیاده رو

باغ

ویلا

محوطه حیاط

دور استخر

پشت بام و روف گاردن

در مناطق سرد سیر و گرمسیر و کوهستانی هم مورد لطف قرار می گیرم. با من همه طراحان خوشحالند.

خیلی از آدم ها غافل از این هستند که من چطور ساخته و تولید میشم چه موادی لازمه تا من تولید بشم.

ثروتمندان زیادی از جهان همین مواد اولیه برای تولید منو در دست دارند و به کاخونه ها می رسانند و چه پول های سنگینی در این بخش دارند، و تجارت می کنند.

اکثر افراد هم در تولید من دست دارند و به پول های کلان دست یافتند و بخشی هم در بین دو بخش تولییدکننده و خریدار دارند تجارت می کنند . بخشی از افراد هم در صادرات من دخیل اند و به نقاط مختلف جهان ارسال می کنند و تاجر من هستند.

اگر تو هم می خواهی و دوست داری گوشه ای از این ثروت را بدست بیاری من میتونم راهشو نشونت بدهم تا تو هم بتوانی ثروت فراوانی بدست بیاوری

برای مشاوره فرم را کامل کن و با شماره من ارتباط بگیر!

 

یک پاسخ

  1. مجموعه صنعتی موتا موزاییک در راستای تامین بهترین محصولات پلیمری و با توجه به سلیقه مشتریان خود سعی در تسهیل کردن تامین این محصول برای مشتران خود دارد و پر قدرت در تلاش است .
    با کمک پشتیبانان مجموعه موتا خریدی تضمینی رو تجربه خواهید کرد.
    محصولات موزاییک پلیمری یک کار فانتزی و شیک می باشد و دارای مزایای زیادی از جمله تنوع بالا در طرح و رنگ و ابعاد می باشد، مقاومت حرارتی ، فشاری ، رطوبتی و سایشی و مزیت قابل ملاحظه آن قیمت مناسب و ارزان آن است و نصب راحتی دارد و افرادی هم که این محصول را انتخاب می کنند ظاهر زیبای مکانی که قصد زیباسازی آن را دارند، بسیار اهمیت دارد. مجموعه موتا در نظر دارد برای تمام مشتریان خدمات با کیفیت ارائه کند و چه کسانی که خرید عمده دارند و چه خانواده هایی که خرید جزء دارند، حمایت می کند و از 1 مترمربع تا بی نهایت می توانید ثبت سفارش داشته باشید.
    همچنین مجموعه موتا از دوستانی که نمیدانند چه کسب و کاری را استارت بزنند و به درآمد های بالا برسند، حمایت می نماید. کافی ست با ما ارتباط بگیرید.
    عصری نوین با موزاییک های نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *